سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نماز تقرب هر پرهیزگار است و حج جهاد هر ناتوان ، و براى هر چیز زکاتى است و زکاة تن روزه است ، و جهاد زن بودن شوى را به فرمان . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

مدیرکل اداره امور مالیاتی استان اصفهان گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه فصل پاییز 93 فقط تا 15 دی ماه است.15 دی ماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مراد امیری مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه فصل پاییز سال 93، را یکم تا 15 دی ماه جاری عنوان کرد و افزود: مودیان می توانند از طریق سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات اقدام کنند. 

وی به مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: برای عدم تعلق جرایم، نسبت به اجرای کامل تکالیف مقرر در قانون از جمله تکمیل و ارائه اظهارنامه مالیاتی دوره مذکور و پرداخت مالیات و عوارض ابرازی، طی مهلت مقرر قانونی اقدام نمایند. 

مدیرکل اداره امور مالیاتی استان اصفهان توصیه کرد: مودیان مشمول برای رفاه حال خود و ممانعت از تراکم مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده و بروز مشکلات احتمالی، ارائه اظهارنامه را به روزهای پایانی مهلت مقرر، موکول نکنند. 

 

 

انتهای پیام/


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 93/10/9 و ساعت 4:29 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 392614
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو