سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

رییس دانشگاه اصفهان گفت: شیطنت رسانه های دشمن تاثیری بر اراده و حضور حماسی ملت ایران پای صندوق های رای در روز 24 خرداد ندارد.

شیطنت رسانه های دشمن تاثیری براراده ملت ایران ندارد

رییس دانشگاه اصفهان گفت: شیطنت رسانه های دشمن تاثیری بر اراده و حضور حماسی ملت ایران پای صندوق های رای در روز 24 خرداد ندارد.

به گزارش باشگاه باشگاه خبرنگاران ، محمد حسین رامشت افزود: مردم با حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بدون توجه به شیطنت دشمن مثل همیشه وظیفه خود را بدرستی انجام خواهند داد.
وی با بیان اینکه در روز 25 خرداد هجمه رسانه ای دشمن ساکت خواهد شد، گفت: سکوت دشمن ناشی از جواب محکمی است که مردم به آنها می دهند.
وی تاکید کرد: هجمه رسانه های بیگانه نمی تواند روی مردم ایران تاثیر گذار باشد و هر چه رسانه های غربی تلاش کنند نمی توانند افکار و عقاید ایرانی ها را تغییر دهند.
رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه مردم فقط نظاره گر اقدامات دشمن هستند و تصمیم گیریهای ملت ایران بر پایه تبلیغات و هیاهو نیست، افزود: از اول انقلاب تا به امروز این هجمه رسانه ای وجود داشته است و ملت ایران نشان داده اند که از رسانه های بیگانه تبعیت نمی کنند.
رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به نامگذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: حماسه سیاسی پشتوانه و اولین قدم برای برپایی حماسه اقتصادی است.
رامشت اظهار کرد: با تحقق حماسه سیاسی که مردم در 24خرداد خلق می کنند موضوعات اقتصادی و تحریم ها نیز مدیریت می شود.
وی با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری دانشجویان در پای صندوق های رای گفت: در دانشگاه اصفهان دانشجویان خود این بسترها را فراهم می کنند.
وی اضافه کرد: دانشجویان تاکنون با اخذ مجوز چندین کرسی آزاد اندیشی در باره انتخابات برگزار کرده اند و در این زمینه فعال هستند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 92/2/31 و ساعت 4:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 13
مجموع بازدیدها: 392615
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو