سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
روزى را با دادن صدقه فرود آرید . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

رقابت های قهرمانی ووشو بانوان جهان در کوالالامپور مالزی با کسب 3 نشان طلای بانوان ورزشکار فولاد ماهان در بخش ساندا این مسابقات همراه بود.

رقابت های قهرمانی ووشو بانوان جهان در کوالالامپور مالزی با کسب 3 نشان طلای بانوان ورزشکار فولاد ماهان در بخش ساندا این مسابقات همراه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان؛ در حالیکه 5 نفر از کاروان 6 نفره تیم ملی ووشو بانوان را بازیکنان فولاد ماهان تشکیل می دهند مریم هاشمی، الهه و شهربانو منصوریان ووشوکاران این باشگاه با شکست مقتدرانه حریفان خویش نشان طلای این رقابت ها را به دست آوردند.
الهه منصوریان در وزن 52 کیلوگرم موفق شد در دو راند بر حریفی از کره جنوبی غلبه کند و به عنوان نخست مسابقات جهانی مالزی دست یابد. وی در حالی به این موفقیت رسید که در راند نخست با مصدومیت شدیدی مواجه شده بود؛ اما به مسابقه ادامه داد تا این عنوان را به نام ایران بزند.منصوریان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر حریفی از فیلیپین را از پیش رو برداشته بود. ملی پوش 52 کیلوی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با حریف بلژیکی دیدار داشت که توانسته بود وی را ناک اوت کند.
مریم هاشمی توانست در مرحله نهایی وزن 65 کیلوی مسابقات جهانی با نتیجه دو بر صفر بر حریف فرانسوی غلبه کند و گردن آویز طلا را به دست آورد. وی برای رسیدن به این عنوان، در مرحله نیمه نهایی با حریفی از ترکیه روبرو شد که حریف در این مسابقه حضور نیافت. هاشمی در دور یک چهارم نهایی 65 کیلو با قرعه استراحت مواجه شده بود.
همچنین شهربانو منصوریان موفق شد حریف کانادایی را ناک اوت کرده و با اقتدار به عنوان نخست وزن 75 کیلوی مسابقات جهانی برسد.
وی حریف را در راند اول شکست داد و به این موفقیت رسید. منصوریان توانسته بود در مرحله نیمه نهایی حریف قدرتمندش از ویتنام، را شکست دهد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جهانی به قرعه استراحت مواجه شده بود.
بر این اساس، تیم ساندای بانوان با 3 نشان طلا به کار خود پایان داد تا با دستی پر به کشور بازگردد. هدایت این تیم را خانم پانگ بر عهده داشت.
شایان ذکر است الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی در بخش ساندا و سمیه میرزایی و هانیه رجبی در بخش تالو از بانوان ووشوکار فولاد ماهان در ترکیب 6 نفره تیم ملی در مالزی حضور داشتند.
/ پایان خبر/


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 92/8/14 و ساعت 1:45 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 392540
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو