سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان گفت: تعداد مجروحان شب چهارشنبه آخر سال در اصفهان نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.

نسبت به سال گذشته؛
افزایش 15 درصدی مجروحان چهارشنبه آخر سال در اصفهان
خبرگزاری اصفهان:  رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان گفت: تعداد مجروحان شب چهارشنبه آخر سال در اصفهان نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.
فریدون عابدینی امروز در گفتگو با خبرنگار اصفهان نیوز در اصفهان با بیان اینکه بیماران ناشی از سوختگی مواد آتش‌زا در شب چهارشنبه آخر سال از دو شب گذشته به این بیمارستان انتقال یافتند، اظهار داشت: روزهای یکشنبه و دوشنبه چهار نفر بر اثر انفجار مواد محترقه به این بیمارستان انتقال یافتند که از این تعداد یک نفر انگشتان خود را از دست داد.
وی با اشاره به اینکه تعداد افراد آسیب دیده مراسم در شب چهارشنبه آخر سال افزود: در شهر اصفهان 31 نفر بر اثر استفاده یا انفجار مواد محترقه در شب چهار شنبه آخر سال مصدوم شدند.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با بیان اینکه از این تعداد 27 نفر سرپایی معالجه شدند، تصریح کرد: تعداد چهار نفر از این افراد نیز در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد نیز سوختگی دو نفر از آنها عمیق و دو نفر نیز به سوختگی پایین‌تری دچار شدند.
عابدینی ادامه داد: از این تعداد یک نفر با 35 درصد سوختگی در نواحی صورت و گردن در بخش مراقبت‌های ویژه و چهار نفر در بخش‌های مختلف بستری شده‌اند که 27 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی با بیان اینکه آمار مراجعه‌کنندگان مجروح سال گذشته چهارشنبه سوری به این بیمارستان 25 نفر بوده است، اظهار داشت: تعداد مجروحان شب چهارشنبه سوری در اصفهان نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر مجروحان شب گذشته افراد رهگذر بودند، بیان داشت: اکثر مجروحان رهگذرانی بودند که تنها تماشاگر این مراسم بودند و درصد بالایی از این افراد نیز کودکان بوده‌اند.
عابدینی ادامه داد: از تعداد 35 مصدوم مراجعه کننده مراسم شب چهارشنبه سوری به بیمارستان سوانح وسوختگی امام موسی کاظم (ع) 29 نفر آقا و دو نفر نیز خانم بوده‌اند.
وی افزود: امسال با وجود توصیه‌های فراوان و توزیع پوستر در مدارس و در بین دانش‌آموزان ولی باز هم شاهد بروز حوادث سوختگی در اثر بازی با وسایل آتش‌زا بودیم.
به نقل از خبرگزاری فارس

 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 1:1 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392815
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو