سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . جستجوی دانش بر هر مسلمانیواجب است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون از صعود امدادگران هلال احمر تیران و کرون به ارتفاعات دالانکوه خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر تیران و کرون خبر داد:
صعود به ارتفاعات دالانکوه توسط امدادگران هلال احمر

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون از صعود امدادگران هلال احمر تیران و کرون به ارتفاعات دالانکوه خبر داد.

حجت‌الله صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان نیوز در تیران و کرون اظهار داشت: به مناسبت هفته هلال احمر امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون ارتفاعات دالانکوه این شهرستان را فتح می‌کنند و امدادگران شرکت کننده در این برنامه در قالب تیم‌های امداد و نجات ساماندهی و با روش‌های امداد و نجات در کوه و صخره آشنا می‌شوند.
وی با بیان اینکه کانون جمعیت هلال احمر در شهرستان تیران و کرون راه‌اندازی شده است و برنامه‌های آموزشی و فرهنگی خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند، افزود: برنامه ورزشی کوهپیمایی نیز ویژه خواهران از طرف این کانون به مناسبت هفته هلال احمر برگزار می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون از برپایی چادر‌های سلامت همزمان با آخرین روز این هفته خبر داد و گفت: در این چادر‌ها که در محل برگزاری نماز جمعه ویژه خواهران و برداران برپا می‌شوند آموزش امداد و نجات و همچنین کنترل علائم حیاتی مانند قند خون به صورت رایگان انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: چند تیم از امداد‌گران این شهرستان در اردوی زندگی در شرایط سخت استان شرکت کرده‌اند.
صالحی از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر در شهرستان تیران و کرون را تجلیل از 15 نفر از امدادگران نمونه که همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر در زمان‌های مختلف سال داشته‌اند عنوان کرد و بیان داشت: 7 نفر از امدادگران داوطلب این شهرستان موفق به کسب رتبه برتر استانی شده‌اند.
وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه برادران و مسابقات والیبال ویژه خواهران در این هفته خبر داد.

 

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/2/22 و ساعت 7:28 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392954
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو