سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: این شرکت با راه‌اندازی چند سامانه آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به شهروندان اصفهانی است.

 

با راه‌اندازی چند سامانه؛
مخابرات اصفهان آماده پاسخگویی به مردم است

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: این شرکت با راه‌اندازی چند سامانه آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به شهروندان اصفهانی است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، سید فاضل زمانی ظهر امروز در حاشیه کنفرانس خبری خود در مورد راه‌اندازی سرویس پاسخگویی در استان اصفهان اظهار داشت: با پیش شماره 3ـ0311-9730001 را راه‌اندازی کرده و خدمات خوبی را به شهروندان اصفهانی ارائه کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با شماره‌گیری 9730001 می‌توانیم نوای نهج‌البلاغه را گوش دهیم و با شماره‌گیری 9730002 ندای حافظ را می‌شنویم و با شماره‌گیری 9730003 می‌توانیم اخبار رادیو را گوش دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان سامانه 1818 را نیز برای پرداخت الکترونیکی قبوض راه‌اندازی کرده، خاطرنشان کرد: از طریق همین سامانه اعلام بدهی قبوض انجام می‌گیرد و قابل پرداخت است.
وی با اشاره به اینکه از طریق سامانه‌های شرکت مخابرات می‌توانیم اخبار را نیز گوش دهیم، تصریح کرد: با سازمان صدا و سیمای استان اصفهان تعامل‌هایی برقرار شده که از این طریق بتوان شماره 9730003 را مختص اخبار کنیم و در اخبار سه نوبت هشت صبح، دو بعد ازظهر و ساعت 20 به صورت مشروح اخبار را برای علاقمندان از تلفن پخش کنیم.
زمانی با اشاره به اینکه هزینه این سامانه از تلفن ثابت، همان تعرفه تلفن ثابت برای گرفتن شماره داخل شهری است، اضافه کرد: زمانی که این شماره‌ها را از تلفن همراه شماره‌گیری کنیم، هزینه آن طبق تعرفه تماس تلفن همراه با تلفن ثابت است.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات این سامانه اوقات شرعی، صندوق صوتی، قصه کودکان، ندای انقلاب، ندای حافظ، ندای وحی و راهنمای نوروزی بوده که کمک‌‌ فراوانی به همه مردم در زمینه‌های مختلف کرده و استقبال از این سامانه در یک ماهه پایانی سال گذشته چشمگیر بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در مورد تلفن راهنمای نوروزی بیان داشت: همکاران تلاش کردند تا با همه مسئولان مربوطه راهنمای کاملی را برای مسافران نوروزی طراحی کنند و در آن اماکن تاریخی، مکان‌های تفریحی، آمار اداره کل راه، آمار هواشناسی، باغ‌ها و موسسات اداری و فرهنگی گردآوری شده و در یک شماره تلفن قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه با این شماره بیش از 8 هزار تماس برقرار شده، تصریح کرد: حدود 40 روز این سرویس در اختیار مردم و مسافران از دیگر استان‌ها قرار داشت و بازده بالایی نیز داشته است و این پیشتازی استان اصفهان را نشان می‌دهد.
زمانی در مورد آمار دیگر سرویس‌ها گفت: بیش از 20 هزار تماس با سرویس ندای انقلاب برقرار شده و در آن انواع سرودهای انقلابی و یک سری اطلاعات اوایل انقلاب وجود داشت، در ندای وحی بیش از 18 هزار تماس برقرار شده که بازده بالایی داشته است.

 

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/2/22 و ساعت 7:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392949
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو