سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برادری را نزد جفاکاران مجوی . آن را نزد پایبندان [آزرم] و وفاداران بجوی . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

 مدیر هماهنگی، برنامه‌ریزی خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: یکی از تمهیدات مهم شهرداری اصفهان برای استقرار مسافران نوروزی سال 89، استفاده از منازل استیجاری ستاد اسکان است.

در تعطیلات نورورزی صورت می‌‌گیرد؛
استفاده از منازل استیجاری ستاد اسکان برای مسافران در اصفهان

خبرگزاری اصفهان:  مدیر هماهنگی، برنامه‌ریزی خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: یکی از تمهیدات مهم شهرداری اصفهان برای استقرار مسافران نوروزی سال 89، استفاده از منازل استیجاری ستاد اسکان است.

به گزارش خبرگزاری اصفهان: امیر صامت پیش از ظهر امروز در جمع اعضای مرکز حفاظت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اصفهان افزود: فراهم کردن تمهیدات سفر ارزان و مناسب از دغدغه‌های دولت بوده و وظیفه تمام مسئولان آماده کردن آسایش برای مسافران است.
وی اظهار داشت: ستاد نوروزی تسهیلات سفر اصفهان زیر مجموعه استانداری اصفهان بوده و با ریاست استاندار و همکاری کمیته‌های راهور، راه و ترابری، بازرسی، فرهنگ و سایر کمیته‌ها آماده خدمت به مسافران نوروزی اصفهان هستند.
مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: کمیته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی از کمیته‌های اصلی ستاد بوده که با آماده کردن بسته‌های فرهنگی و تبلیغات در ورودی‌های شهر، اطلاعات لازم را پیرامون شهر و مکان‌های اسکان به مسافران می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: چهار پارک در سطح شهر برای استقرار مسافران در نظر گرفته شده و با همکاری آموزش و پرورش، مدارس هم آماده پذیرایی از مسافران هستند.
صامت بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه ستاد اسکان مسافران نوروزی، رعایت مسائل مذهبی و پیشینه‌های فرهنگی شهر اصفهان است و با همکاری اماکن، جلوی هنجار‌شکنان گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه چادرهای مسافربری سر پناه امن و مناسبی برای مسافران نیست، افزود: یکی از تمهیدات دیگر شهرداری برای استقرار مسافران، استفاده از منازل استیجاری ستاد اسکان است.
به نقل از خبر گزاری :فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392858
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو