سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از پرسپولیس و استیل‌آذین پیشنهاد دارم، ‌اما نمی‌خواهم در این زمینه عجله کنم.

 

نمی‌خواهم تیم آینده‌ام را با عجله انتخاب کنم
عمادرضا: از استیل‌آذین و پرسپولیس پیشنهاد دارم

خبرگزاری اصفهان نیوز: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از پرسپولیس و استیل‌آذین پیشنهاد دارم، ‌اما نمی‌خواهم در این زمینه عجله کنم.

عماد رضا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اصفهان نیوز درباره شایعه جدایی‌اش از سپاهان و انتقال به استیل‌آذین اظهار داشت: هیچ مذاکره مستقیمی با حسین هدایتی نداشته‌ام، اما مدیربرنامه‌هایم در این زمینه صحبت‌هایی با آنها داشته است.

وی تاکید کرد: علاوه بر استیل‌آذین، پرسپولیسی‌ها نیز با مدیربرنامه‌هایم صحبت کرده‌اند هر چند حضورم در این تیم چندان جدی نیست. البته من در مورد فصل بعد هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

این مهاجم عراقی گفت: از حضور در سپاهان راضی هستم و چنانچه مشکلی پیش نیاید و روند مذاکرات مطلوب باشد ترجیح می‌دهم همچنان برای این تیم بازی کنم.

عمادرضا یادآور شد: فعلاً تصمیم گیری نمی‌کنم و بعد از برگزاری جشن قهرمانی در اواسط خرداد، ایران را به مدت 10 روز ترک خواهم کرد و همه چیز را برای ادامه فعالیتم در ایران را به مدیربرنامه‌هایم می‌سپارم.


 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در شنبه 89/3/1 و ساعت 2:26 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393302
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو