سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: در سال جاری و به ‌مناسبت هفته ارتباطات 356 پروژه افزون بر پروژه‌های قبل با اعتباری بیش از 131 هزار و 181 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، فاضل زمانی ظهر امروز در مراسم افتتاح وایمکس اسپادان و بهره‌برداری از 356 پروژه مخابراتی استان اصفهان، اظهار داشت: جمعیت استان اصفهان حدود 4 میلیون و 700 هزار نفر بوده که خدمت‌رسانی به آنها صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به شهرها راحت‌تر از خدمت‌رسانی به روستاها است، ادامه داد: از نظر جغرافیایی، استان اصفهان توانسته است 882 روستا در قالب روستاهای بالای 100 نفر را به وسایل ارتباط مجهز کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه سرمایه‌های ملی را باید در راستای بهتر شدن زندگی مردم به کار ببریم، خاطرنشان کرد: با این کار می‌توانیم ایران اسلامی را به سمت جلو ببریم و باید گفت که با اجرای طرح‌های لازم در مخابرات و وسایل ارتباطی، سبب شکوفایی آن شویم.
زمانی با اشاره به اینکه در سال گذشته 534 پروژه را با اعتباری افزون بر 30 میلیارد تومان راه‌اندازی کردیم، بیان داشت: در سال جاری و در هفته ارتباطات 356 پروژه افزون بر پروژه‌های قبل با اعتباری بیش از 131 هزار و 181 میلیون ریال افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: پروژه اجرای فیبر نوری در 71 نقطه، ارتباطات راه دور در 51 نقطه، سایت تلفن همراه در 33 نقطه، راه‌اندازی دفاتر ICT روستایی در سه نقطه، شبکه کابل در 18 نقطه، اجرای دکل در 30 نقطه و سایت GSM روستایی در 33 نقطه از مهم‌ترین پروژه‌ها است.
مدیرکل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در بیشتر زمینه‌ها پیشتاز بوده و از نظر حجم داشتن تلفن در رتبه دوم کشور قرار دارد، اضافه کرد: مشترکان تلفن همراه در استان اصفهان حدود 2 میلیون و 936 هزار و 998 نفر بدون مشترکان ایرانسل، تالیا و اسپادان هستند.
وی با بیان اینکه شرایط خصوصی‌سازی با دولتی بودن شرکت‌ها بسیار متفاوت است، اظهار داشت: در شرکت‌های خصوصی انجام فرآیندها با دقت همراه بوده و مسائل اقتصادی بسیار دارای اهمیت است.
زمانی اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده است باید توجه داشت که در نوع خدمات‌رسانی تغییری ایجاد نشده است.

 

منبع :فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/3/3 و ساعت 3:19 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393289
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو