سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زندگانی اسلام و ستون ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 اصفهان از اصلاح هندسی چهار تقاطع پرتردد در این منطقه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 اصفهان:
4 تقاطع پرتردد اصفهان اصلاح هندسی می‌شود

خبرگزاری اصفهان نیوز: سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 اصفهان از اصلاح هندسی چهار تقاطع پرتردد در این منطقه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید محمد موسوی با اشاره به اصلاح هندسی چهار خیابان اصلی در منطقه 12 اظهار داشت: اصلاح هندسی تقاطع عاشق آباد ـ گلزار شهدا، تقاطع بنت‌الهدی ـ خیابان محمدباقر حکیم، اصلاح خیابان ورزشگاه و ورودی و خروجی خیابان کاوه از جمله طرح‌هایی است که در سال جاری اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی این بخش‌ها نقش زیادی در مدیریت جریان ترافیک در سطح منطقه دارد، ادامه داد: این طرح‌ها به منظور تفکیک و هدایت اصولی ترافیک، افزایش ایمنی تردد عابر پیاده و وسیله نقلیه، نظم بخشیدن به ترافیک و... اجرا می‌شود.
سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 همچنین از نصب چراغ راهنمایی در تقاطع خیابان‌های شهرک کوثر و عاشق‌آباد خبر داد و افزود: 10 مورد فرو رفتگی در ایستگاه‌های منطقه از جمله در خیابان‌های نگارستان، شهید علم الهدی، مفتح و بهارستان غربی اصلاح می‌شود.
موسوی با بیان اینکه استفاده از دوچرخه علاوه بر کاهش آلودگی هوا، در وقت و زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در پارک ملت ملک شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی از تعریض رمپ پل امیرکبیر خبر داد و اضافه کرد: در دو ماه گذشته 9 سرعت گیر استاندارد در تقاطع خیابان‌های ورزشگاه، علم‌الهدی، آزادگان و نگارستان بنا به درخواست شهروندان احداث شده است.
سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 با اشاره به اینکه یکی از راه‌های رفع این معضل ترافیک اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی صحیح رانندگی است که در مدیریت نوین شهری توجه ویژه‌ای به فرهنگ ترافیک می‌شود، بیان داشت: در همین راستا اطلاع‌رسانی در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به وسیله تابلوهای VMSدر بزرگراه دو طبقه امام خمینی (ره) و همچنین نصب دوربین نظارتی در تقاطع غیر همسطح شهیدان امینی در شش ماهه دوم سال جاری در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.
موسوی بودجه ترافیکی این منطقه را 470 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: احداث ساختمان و ساخت دو کیوسک پلیس در میدان آب‌نمای امیرکبیر نیز به دلیل مشکلات ترافیکی شهرک صنعتی امیرکبیر در دستور کار است.

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/3/5 و ساعت 12:38 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393227
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو