سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین آی‌.سی.یو‌ خاورمیانه در بیمارستان الزهرای اصفهان به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:
مدرن‌ترین آی‌.سی.یو‌ خاورمیانه در اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری اصفهان نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین آی‌.سی.یو‌ خاورمیانه در بیمارستان الزهرای اصفهان به بهره‌برداری رسید.

شاهین شیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگاراصفهان نیوز اظهار داشت: بخشICU مرکزی دو با مساحت 600 متر مربع زیر بنا و با 24 تخت فعال یکی از بزرگ و مدرن‌ترین آی‌.سی.یو‌ خاورمیانه برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه 15 میلیارد ریال برای تجهیز و راه‌اندازی این بخش اعتبار اختصاص یافته است، بیان داشت: اتاق عمل الکتیو با دو تا 4 میلیارد ریال اعتبار تجهیز و راه‌اندازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در بازدیدی که با استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و جمعی از خیرین حوزه سلامت از بخش‌های مختلف در مراکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی اصغر(ع)، فیض و الزهرا(س) انجام شد، چند‌ بخش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی از افتتاح واحد اکسیژن‌ساز مرکزی بیمارستان الزهرا اصفهان با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این واحد به جای خرید اکسیژن مورد نیاز برای بیماران، اکسیژن در داخل مرکز تولید می‌شود.
شیرانی افتتاح واحد بی‌خطرسازی زباله‌های عفونی بیمارستانی با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌ها بهره‌برداری شده نام برد و افزود: در این واحد، زباله‌های عفونی بیمارستانی خرد، استریل و بسته‌بندی می‌شود.
وی تصریح کرد: چهار بخش گوارش، نفرولوژی، ریه و اورولوژی، هفت کلاس آموزشی و زایشگاه بیمارستان الزهرا حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای نوسازی دکوراسیون و کف‌پوش هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: بخش‌های اورژانس مسمومین،CCU، اورژانس داخلی، اورژانس روانپزشکی و آنژیوگرافی مرکز آموزشی درمانی نور و حضرت علی‌اصغر(ع) به بهره‌برداری رسید.
وی با اظهار اینکه کلینیک ویژه این مرکز توسط استاندار افتتاح شد، بیان داشت: این کلینیک با مساحت 500 متر مربع زیر بنا، دارای درمانگاه‌های گوارش، قلب، ریه، کلیه، مترولوژی، اورولوژی، پوست، آندوسکوپی و روانپزشکی عفونی و دارای بخش‌های اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، الکتروکاردیوگرافی، اسپیرومتری و نوار مغز است.
شیرانی با اظهار اینکه این کلینیک با صرف هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال ساخت و تجهیز شد، ادامه داد: در مرکز آموزشی درمانی فیض اورژانس قلب و داخلی با مساحت 800 متر مربع زیربنا شامل تمامی تجهیزات بیماران قلبی افتتاح شد.
وی افزود: اورژانس قلب و داخلی دارای 15 تخت فعال در بخش‌هایCCU، اسکرین، ادمیت بیماران، اتاق معاینه پزشک، اتاق بستری خواهران و برادران است که ساخت و تجهیزات اورژانس حدود 2 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/3/6 و ساعت 3:0 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393232
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو