سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اوج دانش، قدرت تشخیص اخلاقی ونمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: هنوز با امیر قلعه‌نویی از نظر مالی به توافق نرسیده‌ایم و مذاکرات نهایی در این زمینه طی روزهای آینده انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اصفهان نیوز، محمدرضا ساکت چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از تیم‌های بانوان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز با امیر قلعه‌نویی از نظر مالی به توافق نرسیده‌ایم و مذاکرات نهایی در این زمینه طی روزهای آینده انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه جذب بازیکن با نظر سرمربی صورت می‌گیرد، افزود: نظر باشگاه به حفظ اسکلت اصلی تیم است و صحبت‌های انجام شده در مورد جدایی برخی از بازیکنان این تیم از جمله هادی عقیلی و محرم نوید‌کیا صحت ندارد.
ساکت با اشاره به اینکه ابراهیم توره در لیست باشگاه برای فصل آینده اسـت، بیان داشت: وی با موافقت باشگاه به مرخصی رفته و قرار است در موعد مقرر در تمرینات تیم حاضر شود.
وی با بیان اینکه تقویت تیم برای فصل آینده در دستور کار است، گفت: برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ برتر و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، نیاز به تقویت تیم در برخی خطوط داریم‌.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به واگذاری مدیریت ورزشگاه نقش جهان به استان اصفهان ادامه داد: تمام مسئولان استانی پیگیر این قضیه هستند و امیدواریم با توجه به تغییرات انجام شده، تکمیل فاز دوم نقش جهان با سرعت بیشتری انجام شود.
وی در پایان با بیان اینکه مجموعه باغ فردوس در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفته است، افزود: در آینده تمرینات و برنامه‌های فرهنگی باشگاه در این مجموعه برگزار می‌شود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: توافق نهایی با فابیو جان واریو انجام شد و این بازیکن با قراردادی دو ساله به باشگاه سپاهان پیوست.

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/3/6 و ساعت 3:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393283
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو