سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که براى خدا خشم کرد ، باطل را هر چند سخت بود از پا درآورد . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

استاندار اصفهان گفت: زیر ساختهای مناسبی برای استقرار برخی از سازمان‌ها و دستگاه‌های پایتخت در استان و شهر اصفهان وجود دارد.

به گزارش باشگاه  خبرنگاران علیرضا ذاکر اصفهانی افزود: استان اصفهان در برخی زمینه‌ها مانند میراث فرهنگی و گردشگری ، اقتصادی و مراکز علمی و دانشگاهی ظرفیت‌های فراوانی دارد و زیرساخت مناسبی برای انتقال سازمان‌ها و مراکز مرتبط با این بخشها ازتهران به اصفهان فراهم است.
وی تمرکز زدایی از تهران را حیاتی دانست و گفت: انجام این مهم از برنامه های دولت نهم بوده و اخیرا عزمی جدی برای تحقق آن در دولت دهم ایجاد شده که اجرای آن در توازن بخشی به توسعه کشور نقش دارد و استان اصفهان هم به عنوان بخشی از پیکره دولت آمادگی لازم برای ایفای نقش در این برنامه را دارد.
وی اظهارداشت: همچنین با توجه به استقرار دو مرکز هسته‌ای مهم کشور در این استان، ظرفیت برای پذیرش سازمان انرژی اتمی نیز در اصفهان وجود دارد.
ذاکر اصفهانی با بیان برخی از توانمندی‌های اقتصادی استان در زمینه صنعت و کشاورزی گفت: برخی از سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط با این بخش‌ها نیز می توانند در استان اصفهان استقرار یابند.
وی در عین حال مشکل آب را یکی از مسایلی دانست که در نقل و انتقال سازمان ها و دستگاه‌های تهران باید مد نظر قرار گیرد و افزود: هم اکنون اصفهان با محدودیتهای در زمینه آب مواجه است و البته ظرفیت‌هایی نیز در این زمینه شناسایی شده که با اهتمام دولت در تکمیل طرح‌های آب می‌توان بر مشکلات این بخش نیز غلبه کرد.


 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/3/6 و ساعت 3:13 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393236
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو