سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز : مدیر شهرک صنعتی تیران با بیان اینکه تکمیل تأسیسات زیربنایی شهرک‌های صنعتی تیران و کرون از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، گفت: این مصوب مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

مدیر شهرک صنعتی تیران خبر داد:

تاسیسات زیربنایی شهرک صنعتی تیران مورد بی‌مهری مسئولان است

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیر شهرک صنعتی تیران با بیان اینکه تکمیل تأسیسات زیربنایی شهرک‌های صنعتی تیران و کرون از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، گفت: این مصوب مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

حسن فدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان نیوز اظهار داشت: شهرک صنعتی تیران 60 هکتار وسعت و 103 واحد کارخانه‌ای دارد و با ظرفیت اشتغالزایی بیش از یک‌هزار نفر مشغول فعالیت است.
وی با بیان اینکه تکمیل تاسیسات زیربنایی شهرک‌های صنعتی شهرستان تیران و کرون از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این شهرستان است، بیان داشت: از زمان این تصویب تاکنون بیش از سه سال است که اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
مدیر شهرک صنعتی تیران با بیان اینکه زیر ساخت‌های شهرک صنعتی تیران فراهم نشده و یا متحمل هزینه زیادی شده است، افزود: واگذار کننده زمین‌ها در قرارداد خرید زمین در شهرک صنعتی متعهد به فراهم کردن زیر ساخت‌ها هستند، اما به این تعهد خود عمل نمی‌کنند.
وی مهم‌ترین مشکل شهرک صنعتی تیران را نبود زیر ساخت‌ها بیان کرد و گفت: نبود زیر ساخت‌ها سبب شده بعضی کارخانه احداث نشود و یا نتوانند آغاز به کار کنند.
وی با بیان اینکه تلفن‌های GSM در این شهرک کاربردی نیست و به تلفن‌هایی با خطوط نیاز است، گفت: شرکت مخابرات هزینه کابل کشی را قبول نکرده و این هزینه بر عهده هر واحد گذاشته شده است.
وی ادامه داد: این هزینه جدای از هزینه خرید امتیاز خط تلفن، برای هر واحد بالغ بر 40 میلیون ریال است.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 89/3/9 و ساعت 3:7 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393248
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو