سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اصفهان گفت: تاکنون 90 هزار اصفهانی فرم اقتصاد خانوار در مرحله دوم را پر کردند.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اصفهان:
90 هزار فرم اقتصاد خانوار در اصفهان پر شد

خبرگزاری اصفهان نیوز: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اصفهان گفت: تاکنون 90 هزار اصفهانی فرم اقتصاد خانوار در مرحله دوم را پر کردند.

علیرضا همدانیان در مورد وضعیت فرم‌های اقتصادی خانوار در استان اصفهان اظهار داشت: مرکز آمار کشور در جلسه‌ای که داشت، نظری را مبنی بر تمدید این طرح در استان‌‌هایی که هنوز متقاضی وجود دارد، ارائه داده که در دست بررسی است.
وی ادامه داد: در هر 23 شهرستان اصفهان، ستادی برای رسیدگی به تخلفات و اعلام گزارش‌هایی در این مورد، وجود دارد که توسط فرمانداری‌های هر استان شکل گرفته است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این دوره که فرم‌های اقتصاد خانوار توسط مراکز مربوطه مانند کافی‌نت‌ها پر می‌شد، موارد گزارش شده مورد بررسی قرار گرفته و در صورت بروز اختلال و دیدن تخلف، با آن مرکز برخورد شده است.
وی با اشاره به اینکه این مراکز از استانداری اصفهان مجوز لازم را گرفته‌اند، بیان داشت: قیمت پر کردن فرم اقتصاد خانوار در سراسر کشور، یک‌هزار و 500 تومان بوده و بیشتر از این مبلغ برای پر کردن فرم، غیرقانونی است.
همدانیان با اشاره به اینکه در مواردی اعلام شده بود که مراکز حدود 3 هزار تومان دریافت کرده بودند، تصریح کرد: با اعلام این موارد و بازرسی از مراکز اعلام شده، مشخص شد که کافی‌نت‌ها برای پر کردن فرم اقتصاد خانوار، تنها یک‌هزار و 500 تومان دریافت کرده‌اند و مابقی آن را تنها از کسانی دریافت کرده‌اند که درخواست فرستادن فرم توسط پست پیشتاز به درب منازل خود بوده‌اند.
وی در مورد تخلفات دیده شده در این مورد خاطرنشان کرد: تخلفات در این مورد با توجه به بازرسی‌های انجام شده، حدود 20 مورد در سطح استان اصفهان بوده که بیشتر بحث هزینه‌های پستی توسط دفاتر خدمات ارتباطی بوده است.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری اصفهان بیان داشت: مردم می‌توانند در صورت بروز مشکل در امر خدمت‌رسانی به مشتریان با شماره تلفن‌های 6253052 و 6275683 تماس حاصل کرده و موارد را اعلام کنند.
وی در مورد احتمال تمدید مهلت پر کردن فرم اقتصاد خانوار، تصریح کرد: در دوره گذشته، مشخص شد که 85 هزار خانوار موفق به پر کردن فرم نشده‌اند اما در این 20 روز، 90 هزار خانوار، فرم اقتصاد خانوار را پر کرده‌اند و استان اصفهان پس از استان تهران، بیشترین متقاضی را داشته است.
همدانیان با اشاره به اینکه خانوارهای فراوانی در مدت زمان بین دوره قبل و دوره جدید، شکسته و یا جدید به وجود آمده‌اند، گفت: استان اصفهان، جزو استان‌هایی است که در تحقق مراجعه خانوار به سایت، نزدیک به 100 است.
وی در مورد کسانی که در دوره نخست، همراه با خانواده‌های خود فرم اقتصاد خانوار را پر کرده‌اند و در حال حاضر متاهل شده‌اند و یا متقاضی تغییراتی در فرم خود هستند، اظهار داشت: این افراد در حال حاضر می‌توانند یارانه‌های خود را توسط خانواده خود دریافت کنند، اما در تیر سال جاری، مرکز آمار در نظر دارد زمانی را برای این امر اختصاص دهد و متقاضیان، تغییرات لازم را انجام دهند.

منبع: فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 11:23 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393260
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو