سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوست از عهده دوستى برنیاید تا برادر خود را در سه چیز نپاید : هنگامى که به بلا گرفتار شود ، هنگامى که حاضر نبود هنگامى که در گذرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 25

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون گفت: با اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب باغ‌های روستای حسن‌آباد آبریزه، مشکل کمبود آب باغ‌های این شهرستان حل شد.

 

با اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب؛
مشکل کمبود آب باغ‌های تیران حل شد

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون گفت: با اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب باغ‌های روستای حسن‌آباد آبریزه، مشکل کمبود آب باغ‌های این شهرستان حل شد.

بهرام کریمی در تیران و کرون اظهار داشت: با اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب باغ‌های روستای حسن آباد آبریزه، علاوه بر افزایش میزان آبیاری، هزینه‌های کارگری نیز کاهش یافته است.
وی افزود: با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب بسیاری از باغ‌ها حل شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون درباره این پروژه بیان داشت: پروژه لوله‌گذاری مسیر انتقال آب آبیاری باغ‌های این روستا به طول 2 هزار متر بود که با هزینه‌ای افزون بر 300 میلیون ریال انجام شد.
وی همچنین از پایان پروژه احداث کانال آبیاری روستای افجان خبر داد و گفت: این کانال به طول دو هزار و 500 بود که با هزینه‌ای افزون بر 85 میلیون ریال انجام شد.
کریمی افزود: در این پروژه 13 هزار متر مکعب خاکبرداری و بیش از 25 هزار متر مربع خاکریزی انجام شده است.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این پروژه میزان آب در مسیر انتقال با احداث این کانال به بیش از 75 درصد برسد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون از اجرای چند پروژه کانال‌کشی و لوله‌گذاری در روستاها به منظور افزایش راندمان آبیاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در دست اقدام است که به زودی تعدادی از آنان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از تشکیل مجمع عمومی شرکت تعاونی تولید کشاورزی روستای قلعه موسی خان خبر داد و گفت: سطح زیر کشت زیر پوشش این شرکت یک‌هزار و 500 هکتار بوده که هدف از تشکیل آن افزایش درآمد اقتصادی کشاورزان منطقه با به‌کارگیری اصول فنی و اجرای طرح های عمرانی است.

 

منبع:فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 11:1 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 393224
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو