سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند متعال، مؤمنِ دانایِ ژرف اندیشِ پارسایِ فروتنِ آزرمگینِ دانشورِ خوش خویِ میانه روِ با انصاف رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه سامانه AVL تاثیر شگرفی در افزایش بهره وری ناوگان و کاهش تخلفات دارد، بیان داشت: در 6 ماهه اول امسال، 500 دستگاه اتوبوس شهر به سامانه AVL مجهز می‏شوند.

مصطفی نوریان با اشاره به اینکه در سال گذشته 160 دستگاه به این سامانه مجهز شدند، افزود: مدیریت کنترل و راهیابی ناوگان با استفاده از نمایش لحظه به لحظه اطلاعات خودروها، اطلاع رسانی به مسافران سامانه نمایشگر و ایجاد بانک اطلاعاتی ناوگان، خطوط رانندگان و سامانه کنترل و ردیابی و ایجاد کارت شناسایی از راه دور راننده از مزایای طرح سامانه AVL است.

وی ادامه داد: کاهش در هزینه، صرفه جویی در انرژی و وقت، مدیریت بهینه و مدرن بر ناوگان و ارتقای امنیت در شبکه حمل و نقل عمومی از اهداف پیاده سازی این سامانه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در استفاده از این سامانه با تعداد اتوبوس‏های موجود امکان ارائه سرویس‏های بیشتر به شهروندان فراهم می‏شود، تصریح کرد: کاهش هزینه‏های کنترلی، افزایش سرعت و تنظیم حرکت ناوگان، تسریع حرکت و خدمات رسانی اتوبوس‏ها و کاهش استهلاک و هزینه سوخت و تعمیر از جمله مزایای اقتصادی طرح سامانه AVL است.

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/3/17 و ساعت 4:7 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393657
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو