سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نزدیک ترین خویشاوندی ها، دوستی دل هاست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

 رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان گفت: با تمهیداتی که توسط مسئولان انجام می‌شود و کنترل تب برفکی، در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز در استان اصفهان می‌شویم.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان:
قیمت گوشت قرمز در اصفهان کاهش می‌یابد

 رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان گفت: با تمهیداتی که توسط مسئولان انجام می‌شود و کنترل تب برفکی، در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز در استان اصفهان می‌شویم.

غلامحسین جلائی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز اظهار داشت: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز گوسفندی درجه یک با استخوان 12 هزار و 500 تومان و گوشت گوساله درجه یک 10 هزار تومان است.
وی افزود: انتظار داریم با تمهیداتی که توسط مسئولان انجام می‌شود و همچنین نزدیکی ماه مبارک رمضان و کنترل تب برفکی، شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا بیماری تب برفکی در بین دام‌ها سبب افزایش قیمت گوشت قرمز شده است، تصریح کرد: به طور یقین این بیماری در افزایش قیمت گوشت قرمز بدون تاثیر نبوده است.
وی گفت: کمبود دام در اثر بیماری تب برفکی و همچنین جلوگیری از تردد دام از استان‌های دیگر به اصفهان سبب افزایش قیمت گوشت قرمز شده است.
جلایی با اشاره به اینکه در حال حاضر با تمهیدات سازمان جهاد کشاورزی و همچنین سازمان دامپزشکی، بیماری تب برفکی مهار شده است، افزود: در جلسه‌ای که صبح امروز در همین راستا و برای بررسی راهکارهای کاهش قیمت گوشت قرمز انجام شد، به نتایج مثبتی دست پیدا کردیم.
وی ادامه داد: انتظار داریم با لغو منع تردد دام‌ها به استان اصفهان، در آینده نزدیک شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز در سطح استان باشیم.
رئیس اتحادیه گوشت قرمز استان اصفهان با بیان اینکه برخی از سخنانی که در مورد افزایش بی‌رویه قیمت گوشت قرمز شنیده می‌شود شایعه‌ای بیش نیست، اضافه کرد: برخی از افراد سودجو همیشه به دنبال دامن زدن به جریانات و سو استفاده از شرایط هستند.

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/3/18 و ساعت 4:2 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393650
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو