سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهار دلها و چشمه های دانش است و آن است راه مستقیم، آن است مایه هدایت کسی که آن را پیشوای خود قرار دهد [امام علی علیه السلام ـ در توصیف قرآن ـ]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

مدیرعامل تیم فولادماهان اصفهان گفت: از شمس و شمسایی می‌خواهم موضوع را ادامه ندهند و اگر بحثی بین آنها وجود دارد بین خودشان حل کنند.

طاهری: شمس و شمسایی به این مسائل ادامه ندهند

خبرگزاری اصفهان نیوز:مدیرعامل تیم فولادماهان اصفهان گفت: از شمس و شمسایی می‌خواهم موضوع را ادامه ندهند و اگر بحثی بین آنها وجود دارد بین خودشان حل کنند.

 

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اصفهان اظهار داشت: اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال بخواهد ارزش‌های وحید شمسایی را زیر پا بگذارد و یا شمسایی بخواهد علیه حسین شمس صحبت کند، چیزی جز ضرر عاید فوتسال ایران نمی‌کند. مطرح کردن خیلی از بحث‌ها اصلا خوب نیست.

وی در مورد صحبت‌ اخیر شمس و تاکیدش بر اینکه اگر شمسایی بخواهد عملکردی چون بازی‌هایش در فولاد ماهان داشته باشد، در تیم ملی جایی نخواهد داشت، تصریح کرد: عملکرد شمسایی در فولاد به چه صورت بوده که باید در تیم ملی فرق داشته باشد؟
طاهری ادامه داد: این موردی است که بین شمس و شمسایی وجود دارد. این 2 بهتر است رودررو و در حضور رئیس کمیته فوتسال مشکلات‌شان را حل کنند. تیم ما با درایت بهروز ریخته‌گران مالک باشگاه، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان تیم توانست 2 جام را در یک فصل از آن خود کند. به این شکل بحث مسابقات 88 برای ما بسته شد.

وی تاکید کرد: به عنوان مدیرعامل تیم فولاد از 2 طرف می‌خواهم که موضوع را ادامه ندهند و اگر هم هنوز بحثی بین آنها وجود دارد آن را بین خودشان حل کنند. نباید این بحث‌ها را به باشگاه فولاد،‌ هیات مدیره و مالک باشگاه ربط داد و آنها را رسانه‌ای کرد.

به نقل از:خبرگزاری فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 3:22 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392855
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو