سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که حق کسى را گزارد که حقش را به جا نیارد ، به بندگى او اعتراف دارد . [نهج البلاغه]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

 این طور که معلوم است برنامه ریزی ها جدی جدی است و اگر غافل شوید، غفلتتان بدجور کار دستتان می دهد و ممکن است به قیمت از دست دادن کارتان تمام شود. 

قابل توجه واحدهای تولیدی
اگر نمره تان 90 تا 100 شد، قبولید 
این طور که معلوم است برنامه ریزی ها جدی جدی است و اگر غافل شوید، غفلتتان بدجور کار دستتان می دهد و ممکن است به قیمت از دست دادن کارتان تمام شود.

اگر یک واحد تولیدی ظرف شش ماه از دستیابی به حداقل های ممکن برای فعالیت باز بماند از ادامه فعالیتش جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اقدامی بی نظیر خبر از این داد که دانشگاه های علوم پزشکی تمام واحدهای تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی کشور را ارزیابی و درجه بندی می کنند.   

بد نیست بگویم که برای این کار اولویت بندی در نظر گرفته اند، یعنی بله، قضیه همین طوری نیست که بخواهید پشت گوشتان بیاندازید، طبق صحبت های هدایت حسینی در این درجه بندی به واحدهایی که موفق به کسب امتیاز90 تا100 درصد شوند تسهیلات تعلق می گیرد و به واحدهایی که امتیازشان کمتر از 60 درصد باشد، شش ماه فرصت داده می شود تا به حداقل های ممکن برای ادامه فعالیت برسند.

به نظر من 6 ماه فرصت خوبی برای جبران نداشته ها است، اما کو گوش شنوا؟!  

ولی بد نیست که قضیه را از همان اول محکم بگیرید چون اگر این کار را نکنید نظارت ها شدت پیدا می کند و اگر یک واحد تولیدی ظرف مدت شش ماه از دستیابی به حداقل های ممکن برای فعالیت باز بماند با عرض معذرت فراوان از ادامه فعالیتش جلوگیری خواهد شد.

خدا وکیلی ببینید ما چند بار گفتیم؟!

راستی این مورد را هم فراموش نکنید که اگر واحدهایی امتیازشان 60 تا 100 شد طول مدت اعتبار پروانه این واحدها از سه به پنج سال افزایش پیدا می کند و در مواردی هم مجوز وارادات مواد اولیه تولیداتشان به کشور توسط خودشان به آنها اعطا می شود.

تا اینجایش با ما بود، بعد از این با شما...

 

ایمنا
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 9:1 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393656
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو