سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خرد، ریشه دانش و انگیزه فهم آن است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان گفت: 700 نفر در اکیپ‌های راهداری در بخش‌های مختلف برای انجام خدمات مشغول فعالیت هستند

 مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان:

700 نفر در اکیپ‌های راهداری مشغول فعالیت هستند

 مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان گفت: 700 نفر در اکیپ‌های راهداری در بخش‌های مختلف برای انجام خدمات مشغول فعالیت هستند.

هوشنگ عشایری با اشاره به برنامه‌های حوزه راه استان اصفهان برای تعطیلات تابستان و رفاه مسافران بیان داشت: امسال به دلیل مصادف شدن ماه رمضان با فصل تابستان با افزایش مسافرت در پایان تابستان مواجه نمی‌شویم.
وی با بیان اینکه در سال گذشته به دلیل اینکه ماه رمضان در انتهای تابستان قرار گرفته بود در زمان معدودی با افزایش مسافرت مواجه شده بودیم، اظهار داشت: انتظار داریم در تابستان امسال با افزایش شدید مسافرت در زمان معدود و تردد بیش از اندازه خودروها در جاده‌ها مواجه نشویم.
مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم در مورد تابستان توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه انجام شده و اکیپ‌هایی نیز از اداره راه و ترابری در سطح جاده‌ها مشغول ارائه خدمات به مسافران می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه روان‌سازی مسیرهای استراتژیک و روکش آسفالت از مهم‌ترین برنامه‌های اداره راه و ترابری استان اصفهان است، افزود: اکیپ‌هایی در جاده‌های مختلف سطح استان اصفهان و به ویژه مسیرهای تعیین شده برای ارائه خدمات مستقر شده‌اند.
عشایری با بیان اینکه 30 اکیپ برای ریختن آسفالت در جاده‌ها مستقر شده‌اند، گفت: 80 اکیپ راهداری نیز در بخش اداره راه و ترابری مستقر هستند.
وی با اشاره به 400 دستگاه ماشین‌آلات در سطح جاده‌ها برای خدمات‌دهی ادامه داد: به طور کلی 700 نفر در اکیپ‌های راهداری مستقر شده‌اند.
مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان اظهار داشت: در حوزه راه و ترابری به ویژه در استان اصفهان سه برنامه ساخت و توسعه راه‌ها، بهسازی و عملیات راهداری، ایمن‌سازی و رفع نقاط پر‌حادثه از اهداف عملیاتی و کاربردی در برنامه‌های امسال است.
وی ادامه داد: برای رسیدن به هدف کیفی که همان برقراری تردد ایمن و روان و کاهش زمان سفر و هزینه اجرای پروژه‌هاست، این اداره کل طی چند سال متوالی فعالیت‌هایی انجام داده که منجر به کاهش تلفات رانندگی در جاده‌های استان اصفهان شده و این مسئله حاصل حمایتی بوده که از حوزه راه و ترابری شده است.
وی همچنین از اجرای حدود 700 هزار تن آسفالت در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری سال 1389 با عنوان همت مضاعف، کار مضاعف؛ برنامه‌ریزی شده که یک میلیون و 500 هزار تن تا یک میلیون و 600 هزار تن اجرای روکش آسفالت در طول راه‌های حوزه استحفاظی انجام شود.
مدیرکل اداره راه و ترابری استان اصفهان در زمینه رفع نقاط پر‌حادثه گفت: 15 نقطه پر‌حادثه و 30 نقطه زود‌بازده در استان اصفهان وجود دارد که جزو برنامه‌های کاری امسال این اداره کل است و سبب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود.
عشایری افزود: در زمینه خط‌کشی و ایجاد علائم ایمنی و رانندگی در محورهای شریانی تهران ـ اصفهان، اصفهان ـ شیراز و قم ـ کاشان ـ‌ اردستان ـ‌ نائین برنامه خاص ایمنی راه در دستور کار وجود دارد.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 89/3/24 و ساعت 2:52 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392749
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو