سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به یاد دارید که لذتها تمام شدنى است ، و پایان ناگوار آن برجاى ماندنى . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

رئیس دفتر تحقیقات و کاربردی فرمانده انتظامی استان اصفهان از شرکت این دفتر با شش طرح تحقیقاتی در جشنواره خوارزمی خبر داد.

رئیس دفتر تحقیقات فرمانده انتظامی استان اصفهان:
پلیس اصفهان با 6 طرح تحقیقاتی در جشنواره خوارزمی حضور می‌یابد

 رئیس دفتر تحقیقات و کاربردی فرمانده انتظامی استان اصفهان از شرکت این دفتر با شش طرح تحقیقاتی در جشنواره خوارزمی خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا رئیسی اظهار داشت: در راستای اهداف و سیاست‌های نیروی انتظامی به منظور حضور در همایش‌ها و مجامع علمی ـ تحقیقاتی، این دفتر با شش طرح تحقیقاتی پلیسی در جشنواره علمی خوارزمی شرکت کرد.
وی افزود: طی فراخوانی به مراکز علمی و دانشگاهی استان اصفهان ده‌ها طرح تحقیقاتی با موضوعات پلیسی به دبیرخانه این دفتر ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی توسط اساتید و کارشناسان مربوطه شش طرح برای شرکت در جشنواره مذکور برگزیده شد.
رئیس دفتر تحقیقات و کاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: نرم افزار تشخیص و فیلترینگ تصاویر غیراخلاقی با استفاده از تکنیک‌های پردازش تصویر و یادگیری ماشین، دستگاه ثبت تخلفات رانندگی، سیستم تشخیص علائم و تابلوهای راهور توسط حس شنوایی، فانسقه دارای فیبر نوری، برج دیده‌بانی دارای فیبر نوری و سرعت‌گیر تمام اتوماتیک با قابلیت‌های متعدد شش طرح ارسالی این دفتر به جشنواره است.
گفتنی است تعدادی از طرح‌های برگزیده پیش از این در هفتمین جشنواره علمی نظم و امنیت سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی شرکت کرده و موفق به کسب رتبه برتر شده بودند.

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/3/25 و ساعت 1:58 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392748
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو