سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندان در میان مردم، مانند ماه شب چهارده در آسمان اند که بر دیگر ستارگان پرتو می افکند [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

کاپیتان تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: برای سرمربی تیم ملی بد است که بازیکن جابجا کند و به خاطر افکار کوچکش به تیم ملی نمی‌روم.

تحریم تیم ملی به خاطر افکار سرمربی
شمسایی: برای شمس بد است که بازیکن جابجا کند

خبرگزاری اصفهان:  کاپیتان تیم فوتسال فولاد ماهان گفت: برای سرمربی تیم ملی بد است که بازیکن جابجا کند و به خاطر افکار کوچکش به تیم ملی نمی‌روم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری اصفهان نیوز اظهار داشت: از تیم ملی خط نخورده‌ام بلکه خودم قصد حضور در اردو را ندارم. دلیلم نیز شرایط فکری حسین شمس است و اینکه این‌قدر کوچک فکر می‌کند. هر جا که من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می‌شوم سرمربی تیم ملی به جای اینکه از این اتفاق خوشحال باشد، ناراحت می‌شود و این برای من خیلی جالب است.
وی افزود: با وجود همه ارادتی که به عباس ترابیان دارم و معتقدم فوتسال ایران پیشرفتش را به دلیل تعیین بازی‌های تدارکاتی خوب و برنامه‌ریزی مطلوب مدیون اوست؛ اما در اردوی تیم ملی حاضر نخواهم شد. این در حالی است که در اوج آمادگی هستم. کسب عنوان آقای گلی و قهرمانی لیگ 88،‌ بهترین بازیکن جام کنفدراسیون‌ها، قرار گرفتن در بین 5 بازیکن برتر فیفا، بهترین بازیکن و آقای گل جام باشگاه‌های آسیا شرایط خوبم را تایید می‌کند.
شمسایی گفت: با این شرایط، این من هستم که در مورد حضور یا عدم حضور در تیم ملی تصمیم می‌گیرم. عاشق تیم ملی هستم و همیشه مثل یک سرباز در خدمت بوده‌ام.
آقای گل رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در واکنش به صحبت‌های اخیر حسین شمس و مطرح کردن ارتباط او با AFC تصریح کرد: خیلی خوشحال می‌شوم که آدم‌های بزرگی چون محمد دادکان، صادق دوردگر و یا عباس ترابیان در AFC کاری کنند که قدرتم زیاد شود؛ اما این حرف یعنی اینکه حسین شمس خودش را نیز زیر سوال برده و مدرسی AFC او نیز با رابطه بوده است. امشب شام را میهمان سپ بلاتر و بن‌همام هستم و حسین شمس را نیز به این مراسم دعوت می‌کنم تا او را هم همه بشناسند.
شمسایی تاکید کرد: حسین شمس از این ناراحت است که در حین مسابقات 10 بار من و یک بار او را تشویق می کنند. به هر جامی که می‌روم جایزه می‌گیرم و او به همین دلیل مرا تخریب می‌کند. شمس در تمرین فولاد ماهان اعلام کرد چون شمسایی آدم معروفی است، همه جایزه‌ها را به او می‌دهند. سرمربی تیم ملی چون می‌بیند تالار افتخارات من خیلی رنگین‌ است این حرف‌ها را می‌زند. یک روز به منزلم دعوتش خواهم کرد تا ببیند به اندازه 5 بوفه، کاپ، جام، مدال و افتخار دارم.
کاپیتان تیم فولاد ماهان اصفهان ادامه داد: وحید شمسایی با این حرف‌ها کوچک نمی‌شود چون جایگاه فعلی‌ام را با دعای خیر مردم، از خدا گرفته و معتقدم عزت و ذلت دست خداست. تیم ملی هم ملک شخصی من و حسین شمس نیست و هر 2 روزی باید جای‌مان را به فرد دیگری بدهیم. آقای شمس به عنوان سرمربی تیم ملی باید بگوید چرا قرارداد 100 میلیون تومانی با تیم فولاد بست و هیچ نقشی در این تیم نداشت.
وحید شمسایی تاکید کرد: حسین شمس که این حرف‌ها را در مورد من می‌زند، بارها به خود من گفته به فلان بازیکن بگو رودرروی فولاد قرار نگیرد یا خوب بازی نکند تا به تیم ملی دعوتش کنم.
وی تصریح کرد: با همه ارادتی که به بهروز ریخته‌گران، هیات مدیره باشگاه فولاد و مدیرعامل تیم دارم، می‌گویم اگر این رقم را برای ایتام در نظر می‌گرفتند خیلی بهتر از این بود که آن را به فردی بدهند که نقشی در تیم ندارد. برای سرمربی تیم ملی خیلی بد است که بازیکن جابجا کند، او بهتر است به دنبال کارهای خودش باشد. همچنین روزنامه‌ها و خبرنگاران عاشق چشم و ابروی من نیستند و اگر روزی بد بازی کنم مرا زیر سوال می‌برند. اگر آنها نباشند کسی وحید شمسایی و حسین شمس را نمی‌شناسد.

به نقل از :خبرگزاری فارس


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 3:26 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392854
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو