سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شریف به تمام معنا کسی است که دانشش مایه شرف او گردد [امام جواد علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب در اصفهان تاسیس می‌شود.

پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب در اصفهان تاسیس می‌شود

 با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب در اصفهان تاسیس می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، تفاهمنامه ایجاد پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی آب منطقه‌ای اصفهان مبادله شد.
بر اساس این تفاهمنامه شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان اصفهان، شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان در زمینه تاسیس یک پژوهشکده نوع سوم به منظور اجرای فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک تلاش می‌کنند.
در مراسم مبادله این تفاهمنامه، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در سخنانی، پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب را نخستین پژوهشکده نوع سوم در استان اصفهان دانست که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه صنعتی ایجاد می‌شود.
اسماعیل همدانی گلشن گفت: بر اساس این تفاهمنامه، اساسنامه پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب، ظرف مدت شش ماه تهیه شده و این پژوهشکده افتتاح می‌شود.
وی اعتبار پیش‌بینی شده برای ایجاد پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب را 20 میلیارد ریال در مدت سه سال عنوان کرد و بیان داشت: این پژوهشکده زیر نظر هیئت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز هدف از راه‌اندازی پژوهشکده صنعت آب و فاضلاب را جلوگیری از فعالیت‌های موازی و بررسی چالش‌های این صنعت عنوان کرد.
محمدرضا فخرایی امضای این تفاهمنامه را بیانگر عزم مدیران صنعت آب و فاضلاب برای جبران گذشته و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های تحقیقاتی دانست و ابراز امیدواری کرد این پژوهشکده بتواند در ادامه فعالیت خود راهکارهای مشخصی برای حل مشکلات آب و فاضلاب کشور ارائه دهد.

 

منبع:فارس
 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 89/3/26 و ساعت 3:39 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 26
مجموع بازدیدها: 392742
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو