سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترینِ اعمال، دوستی در راه خدا و دشمنی درراه خداست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

آموزش و پرورش استان اصفهان با توزیع 50 هزار جلد مجله پیوند رتبه نخست کشور در این بخش را به خود اختصاص داده است .

توزیع 50 هزار جلد مجله پیوند د راستان اصفهان

آموزش و پرورش استان اصفهان با توزیع 50 هزار جلد مجله پیوند رتبه نخست کشور در این بخش را به خود اختصاص داده است .

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب به 24 تا 30 مهر ماه هفته انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت : ارائه آموزش صحیح ، تعامل میان اولیا و مدارس مهمترین هدف شکل گیری این انجمن است .
به گفته سلیمی نیم قرن ازشکل گیری انجمن ها با عنوان خانه و مدرسه می گذرد و سعی دارد تعارضات میان خانه و مدرسه را کاهش دهد .
و ی به برگزاری 12 جلسه اولیا و مربیان دریک سال در مدارس اشاره و خاطر نشان کرد : سه کارگروه تخصصی آموزشی ، عمرانی ، پرورشی ، فوق برنامه د رزیر مجموعه انجمن ها درمدرسه شکل می گیرد تا با هماهنگی و همسویی بافضای آموزش و پرورش زمینه رشد دانش آموزان را فراهم کند .
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با تهدید های دشمن را از اولویت های انجمن دانست و گفت : هرچه مشارکت اولیا درفضای آموزش و پرورش بیشتر باشددانش آموزان در تعلیم تربیت موفق تر هستند .
وی تعامل و همکاری خانه ومدرسه ،ترویج فرهنگ تولید ملی و حمایت ا زکار و سرمایه ایرانی ،نشاط، تندرستی و معنویت خانواده و تربیت قرآنی،تجدید میثاق با ولایت و ارزش های اسلامی ،آموزش خانواده و بصیرت دینی _انقلابی نقش خانواده در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عناوین روزهای هفته انجمن اولیا و مربیان است .


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/7/24 و ساعت 7:28 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393334
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو