سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

شهردار کاشان گفت: برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر فتح بابی است که تئاتر از مظلومیت خارج شود.

برگزاری جشنواره فتح بابی است که تئاتر از مظلومیت خارج شود

شهردار کاشان گفت: برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر فتح بابی است که تئاتر از مظلومیت خارج شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سعید مدرس زاده در افتتاح هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در فرهنگسرای مهر اظهار داشت: تعامل و همکاری بین ادارات، سازمان ها، و نهادها در برگزاری اینگونه جشنواره-ها که نشان دهنده¬ی فرهنگ، تمدن و هنر شهر را می رساند حائز اهمیت است.
وی افزود: فعالیت و اقدامات عمرانی در شهر نیاز است ولی فعالیت های فرهنگی، بسیاری از مشکلات شهری را حل کرده و چراغ روشنی را برای ادامه آن هدایت می کند.
به گفته¬ی وی، بایستی در این عرصه¬ی فرهنگی، هنری قدمت و قدمی را برداشته و در سایه تعامل و همفکری اینها را بهم نزدیک کنیم تا سالی پر رنگ¬تر در سال نهم جشنواره داشته باشیم.
شهردار کاشان تأکید کرد: حضور در زمینه¬های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری می تواند خواسته¬های شهر را تا اندازه¬ای مرتفع سازد.
مدرس زاده اظهار داشت: اتفاق ملی تئاتر مهر حرکتی است که با گام های استوار خود می تواند در تولید آثار فاخر در منطقه نقشی تاثیرگذار داشته باشد .
وی، شکل گیری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در تعامل با هنرمندان در اجرای تعزیه خوانی، پرده خوانی، نمایش و ویژه برنامه¬هایی در مناسبت های خاص را یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برشمرد.
شهردار کاشان، به شهدای هنرمند کاشان اشاره کرد و گفت: شهیدانی چون اله وردی ، زاهدی و ... حق زیادی بر کردن جوانان این خطه دارند.
مدرس زاده افزود: امیدوارم برگزاری هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر در کاشان استمرار داشته باشد و با وجود گروههای تئاتر شاهد حضور هنرمندان سراسر کشوردر این جشنواره باشیم.
هشتمین جشنواره تئاتر مهر با ادای احترام به خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و اجرای نمایش پرواز قطار با موضوع دفاع مقدس آغاز به کار کرد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/8/2 و ساعت 2:51 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393365
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو