سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر کس نیکو بپرسد، بداند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا گفت: ملت ایران مولفه های متعدد قدرت را دارد که مهمترین آن نعمت ولایت و رهبری ولایت فقیه است.

ولایت پذیری ملت ایران تمام توطئه ها را خنثی می کند

رئیس دفتر عمومی حفاظت اطلاعات فرماندهی کل قوا گفت: ملت ایران مولفه های متعدد قدرت را دارد که مهمترین آن نعمت ولایت و رهبری ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کاشان امیر سرتیپ سید حسام هاشمی در مراسم چهارمین سالگرد شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عنوان "ستارگان خاکی" گفت: همین نعمت ولی فقیه ،رهبری و مرجعیت بود که در زمان جنگ تحمیلی با یک فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تمام جوانان با اراد? کامل و انگیز? قلبی مصصم در راه دفاع از تمامیت ارضی وطن و ملت ایران عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.
وی با اشاره به جریانات فتن? سال 88 افزود: نعمت ولایت پذیری مردم از ولی امر مسلمین بود که در آن سال با یک سخنرانی مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تمام قضایا را جمع و جور کرد و آرزوهای شرق و غرب برای سوء استفاده از این فرصت را ناکام گذاشت.
به گفت? وی، ولایت پذیری نعمت بزرگ و مهمی است که باید قدر دانست و همواره با تکیه بر این مولف? قدرت ملت و کشور ایران را از گزند نقشه های شوم و ودسیسه های مکارانه دشمن مصون نگه داشت.
این همرزم و دوست نزدیک شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی با تاکید بر نقش موثر مولفه های قدرت در یک کشور افزود:دینداری ملت ایران یکی دیگر از مولفه های قدرت در کشور است که همواره این مملکت را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرده است و همچون حبل المتینی این کشور را از آسیب پذیری دشمنان محافظت کرد.
هاشمی تصریح کرد:، ملت ایران در پناه مولف? قدرت دینداری است که تا کنون همه، توطئه های دشمن را خنثی و نقشه های آنها را علیه انقلاب اسلامی و کشورمان نقش بر آب کرده است.
به گفت? وی، مردمی بودن، کار راه اندازِی، در دسترس بودن و سهل الوصول بودن، تبعیت از ولایت فقیه و مرجعیت از مهمترین ویژگی شهدا و فرماندهان جنگی بود که باید مسئولان آنرا مدنظر قرار دهند.
مراسم چهارمین سالگرد شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با عنوان "ستارگان خاکی" به مدت دوشب همراه با برپایی نمایشگاه ما می توانیم شامل غرفه های ایثارگری شهدا، شهدای هسته ای،فناوریهای روز،جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، تحریمها و فرصتها، معرفی کتب دفاع مقدس و غرف? مهدویت به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار می شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/8/2 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393345
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو