سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش تا همراه بردباری نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت : فقط پلیس متولی برقراری نظم و امنیت نیست و همه افراد جامعه در برقراری نظم وامنیت اثر گذارند .

همه افرا جامعه در برقراری امنیت در جامعه اثر گذارند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت : فقط پلیس متولی برقراری نظم و امنیت نیست و همه افراد جامعه در برقراری نظم وامنیت اثر گذارند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سرهنگ حسین زاده در نشست بررسی تخصصی آسیب های اجتماعی که با حضور دانشجویان ، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد گفت : آزادی ارزشمند ترین نعمتی است که خداوند به انسان ارزانی داشته است که شخص با اعمال مجرمانه و سلب شدن آزادیش توسط قانون کفران نعمت می کند .
زمانی که فردی پای خود را از دایره حقوق خویش فراتر بگذارد با واکنش شدید جامعه مواجه شده که این واکنش مختص تمامی جوامع می باشد .
رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به شعار سال جاری نیروی انتظامی با عنوان سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست افزود : حدود 5 درصد از مردم مرتکب جرم ویژه می شوند که اگر ارزش های دینی ، اخلاقی ، باور های مذهبی که سرمایه های اجتماعی ما هستند در جامعه به شکل درست حکم فرما باشند مطمئناً جرم و خلاف صورت نخواهد گرفت .
وی در بخش دیگری از بیانا ت خود تصریح کرد : آسیب های اجتماعی پایان قرن بیستم و شروع قرن بیست و یکم به گونه ای شکل گرفته اند که هر کسی از هر قشر و طبقه ای ممکن است در معرض آنها قرار بگیرد .
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان دخانیات ، مواد مخدر ، داروهای روان گردان و توهم زا ، مشروبات الکلی ، ماهواره و فیلم های غیر اخلاقی ، دوستان نا باب ،شرکت های هرمی، استفاده نادرست از تلفن همراه ، روابط نامشروع دختر و پسر ،فرقه های نوظهور ، شیطان پرستی ، جنگ نرم و اینترنت را از مصادیق بارز آسیب های اجتماعی زمان حاضر برشمرد .
سرهنگ حسین زاده در ادامه به بررسی تخصصی اثرات هر کدام از آسیب های فوق پرداخت و نمونه هایی از جرم های مختلف صورت گرفته نحوه و شکل ارتکاب آنها را برای حاضران تشریح کرد .
وی در پایان با ذکر این حقیقت که بسیاری از جرایم در سنین بین 17 تا 30 سالگی اتفاق می افتد گفت :دانشگاه محل مقدسی است که به انسان کمک می کند در راستای نیل به اهداف گام بر دارد .


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 91/8/4 و ساعت 2:26 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393358
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو