سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برگزاری نخستین همایش گرامیداشت ربع قرن فعالیت این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک ماه آینده خبر داد.

برگزاری همایش گرامیداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه علوم پزشکی کاشان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برگزاری نخستین همایش گرامیداشت ربع قرن فعالیت این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دکتر محمدحسین اعرابی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: شناساندن جایگاه و رتبه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کشور از اهداف برگزاری این همایش است.
وی افزود: کسب مجوز برای فعالیت دو مرکز تحقیقاتی، پرستاری تروما و مرکز تحقیقات بیوشیمی و تغذیه در بیماری های متابولیک آغاز عملیات ساخت بیمارستان 280 تختخوابی در بلوار امام رضا (ع) ، با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هکتار و رونمایی از تمبر اختصاصی 25 سال فعالیت دانشگاه علوم پزشکی از جمله برنامه های این همایش است.
وی همچنین از افتتاح بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: این بیمارستان با 6 هزار و 600 متر مربع زیربنا و هزینه ای بالغ بر70 میلیارد ریال با مشارکت 40 درصدی خیران احداث شده است.
دکتر اعرابی، تربیت یکهزار و 750 پزشک عمومی، 11هزار دانش آموخته در علوم پزشکی، ارایه بیش از دو هزار و 500 مقاله علمی را از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در 25 سال گذشته عنوان کرد.
دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای چهار دانشکده پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت، پنج مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی بـا 52 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی تا دکترای عمومی و رشته‌های تخصصی و پنج مرکز تحقیقاتی تروما، علوم فیزیولوژی، علوم تشریحی، بیوشیمی و تغذیه در بیماری های متابولیک و مرکز پرستاری تروما است.
این دانشگاه هم اکنون دارای یک مجله فارسی زبان فیض و یک مجله انگلیسی زبان تروما با رتبه علمی پژوهشی و یک مجله انگلیسی زبان مطالعات پرستاری و مامایی است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/8/9 و ساعت 11:12 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393455
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو