سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

ایجاد شورایی با محوریت سازمان میراث فرهنگی لازمه حفظ و نگهداری آثار تاریخی و توسعه صنعت گردشگری است.

آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای گسترش جذب گردشگر

ایجاد شورایی با محوریت سازمان میراث فرهنگی لازمه حفظ و نگهداری آثار تاریخی و توسعه صنعت گردشگری است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران نایب رئیس شورای اسلامی اصفهان اظهار داشت : حفظ و نگهداری آثار تاریخی و توسعه صنعت گردشگری از سیاست های مهم این شورا است و لزوم بررسی و رفع مشکلات و چالش ها و موانع توسعه گردشگری و جذب گردشگر از مهمترین راهبرد های مدیریت شهری است .
سید کریم داوودی برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان برای صنعت گردشگری را ناکار آمد دانست و دلیلش را محدودیت بودجه بیان کرد و برنامه ریزی در این راستا را بی نتیجه دانست .
وی از وجود توانمندی های اجرایی ، قانون گذاری و کارشناسی در کلان شهر اصفهان برای این مهم خبر داد و گفت : تشکیل شورای متشکل از نمایندگان این سازمان ،شورای اسلامی شهر و شهرداری با محوریت جذب گردشگر جهت تحقق این مهم و الگوسازی جدیدی برای کشور ضروریست .
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان آمادگی شورا را باید تصویب طرح های سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد و افزود: سازمان میراث فرهنگی طرح های خود را در خصوص رفع چالش ها و ارائه راهکار های اصلی برای توسعه صنعت گردشگردی را در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر ارائه کند .
کریم داوودی در خصوص برخی ار گمانه زنی ها در مورد خط دوم قطار شهری اصفهان تصریح کرد : مدیریت شهری برای اجرای این این خط از دستگاه ها و تجهیزات نوین و الگوگیری از کشور های پیشرفته و تاریخی جهان استفاده خواهد کرد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 91/8/10 و ساعت 8:27 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393498
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو