سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سزا نباشد آنکه دانشمند نیست، خوشبخت شمرده شود و آنکه مهربان نیست، ستوده به شمارآید . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

کارشناس برق و اتوماسیون نورد دو قفسه ای ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه از بومی سازی دستگاه مبدل تغییر ولتاژ 15 ولت DCبه 1700 ولت DC ، مربوط به ضخامت سنج ورودی نورد دو قفسه ای خبرداد.

ساخت ضخامت سنج ورودی نورد دو قفسه ای نورد سرد فولاد مبارکه

کارشناس برق و اتوماسیون نورد دو قفسه ای ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه از بومی سازی دستگاه مبدل تغییر ولتاژ 15 ولت DCبه 1700 ولت DC ، مربوط به ضخامت سنج ورودی نورد دو قفسه ای خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران گفت: منوچهر شمسایی این مبدل با هزینه معادل یک دهم قیمت تمام شده خارجی در داخل کشور ساخته و پس از آزمایش های عملیاتی مجدداً مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: این قطعه که یکی از قطعات اصلی قسمت دتکتور تجهیز ضخامت سنج است، وظیفه تولید ولتاژ 1700 ولت از ولتاژ 15 ولت تغذیه را بر عهده دارد و میزان پایداری خروجی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کارشناس برق و اتوماسیون نورد دو قفسه ای ناحیه نورد سرد با تشریح روند این بومی سازی گفت: این قطعه قبلا از شرکت بلژیکی IRM، سازنده تجهیز این نوع ضخامت سنج تهیه می‌گردید که باتوجه به محدودیت‌هایی در خرید تجهیزات و قطعات یدکی از خارج از کشور و اعمال تحریم از سوی کشورهای غربی، ضمن شناسایی تامین کنندگان داخلی تصمیم به ساخت داخل این تجهیز گرفته شد.
وی با تاکید بر اینکه قطعه ساخته شده از لحاظ کارایی مشابه انواع خارجی آن عمل نموده است تصریح کرد : قیمت تمام شده این قطعه معادل پنج میلیون ریال است که حدودا یک دهم قیمت تمام شده خرید خارجی می‌باشد.
شمسایی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعات دیگری نیز در همین تجهیز بکار گرفته شده که امکان بومی سازی آنها در داخل کشور بسادگی وجود دارد.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 91/8/21 و ساعت 1:9 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393499
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو