سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هان! بدانید دانشی که در آن اندیشیدن نباشد، خیری ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : نرخ بالای بهره بانک ها فشار زیادی به صنعتگران وارد می کند.

نرخ بالای بهره بانک ها فشار زیادی به صنعتگران وارد می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت : نرخ بالای بهره بانک ها فشار زیادی به صنعتگران وارد می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی کشور بر اصلاح برخی سیاست های اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت : بالا رفتن نرخ بهره های بانکی فشار زیادی بر تولید کنندگان و صنعتگران داخلی وارد کرده است .
وی با بیان این مطلب که یکی از روش های اصلاحی در اقتصاد ، باید حمایت بیشتر از تولید کننده باشد ، خاطر نشان کرد : یکی از روش های حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران اختصاص وام با بهره های ناچیز است .
آیت الله طباطبایی نژاد اختصاص رایگان زمین برای ساخت کارخانه در مناطق دور از شهر و معافیت مالیاتی در سالهای اولیه راه اندازی برای حمایت از صنعت داخلی پیشنهاد کرد .
عضو مجلس خبرگان رهبری اقتصاد را به سختی شطرنجی تشبیه کرد که جابه جا گذاشتن یک مهره در آن ممکن است مشکلات فراوانی را به دنبال داشته باشد
وی مشکلات اخیر اقتصادی کشور را در اثر چیدمان اشتباه برخی مهره ها دانست و گفت : در این میان برخی افراد سود جو ، مغرضانه اقداماتی انجام داند که شرایط را وخیم تر کرد .
آیت الله طباطبایی با اشاره به این موضوع که تکثیر بی رویه بانک های خصوصی از دیگر اشتباه هایی است که به اقتصاد کشور لطمه می زند ، گفت : پول ملت و دولت باید در اختیار خود دولت باشد چرا که برنامه ریزی امور بر عهده دولت است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/8/22 و ساعت 9:11 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393469
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو