سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده دربیراهه است . هر چه تندتر رود از مقصد دورتر شود [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

صدا وسیما با همکاری شهرداری باید فرهنگ شهروندی را به مردم ارائه و آموزش دهد.

ارائه فرهنگ شهروندی با همکاری صدا وسیما و شهرداری

صدا وسیما با همکاری شهرداری باید فرهنگ شهروندی را به مردم ارائه و آموزش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران شهردار اصفهان در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با اشاره به اهمیت صدا و سیما آن را به منزله دانشگاهی دانست و گفت: صدا وسیمایی در شان این شهر است که ظرفیت های لازم را برای اشاعه فرهنگ و هنر و صدور تمدن آن داشته باشد.
مرتضی سقاییان نژاد افزود:در حالی که امروزه اوقات فراغت مردم تا حد بسیاری وابسته به صدا وسیما است و در عین حال اینترنت و شبکه ها ی جهانی بی مرزهستند،صدا وسیمای ما باید ظرفیت رقابت با سایر رسانه ها را داشته باشد .
وی خاطر نشان کرد:برای داشتن صدا و سیمایی در خور اصفهان همه مسئولان باید در کنار هم برای تمدن سازی و الگو سازی اش تلاش نمایند.
شهردار اصفهان حراست از فرهنگ جامعه را اصلی ترین وظیفه صدا و سیما دانست و تصریح کرد:شهرداری نیز به عنوان ارگانی عمومی ،وظایف و اهداف مشترکی با صدا و سیما دارداز این رو این دو نهاد باید با همکاری یکدیگر برای ارائه و آموزش فرهنگ شهروندی اقدام نمایند.
سقاییان نژاد با اشاره به راه اندازی رادیو پیام در سال 74،افتتاح استودیو صدای شهر در سال 88 وراه اندازی استودیو سیمای شهر در سال 91،بیان داشت:شهرداری و صدا وسیما با هم فکری و تعامل با یکدیگر باید ارتقای کیفی برنامه های صدا وسیما و انتقال فرهنگ و هنر اصفهان به سایر قسمت ها اقدام نمایند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/8/22 و ساعت 9:12 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393501
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو