سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان ، ‌نرم افزار همراه موبایل را از جمله خدمات‌ جدیدی برشمرد که برای اولین بار توسط مخابرات استان اصفهان در کشور و در نمایشگاه تلکام ارائه خواهد شد.

ارائه نرم‌افزار همراه موبایل درنمایشگاه تلکام اصفهان

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان ، ‌نرم افزار همراه موبایل را از جمله خدمات‌ جدیدی برشمرد که برای اولین بار توسط مخابرات استان اصفهان در کشور و در نمایشگاه تلکام ارائه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سیاوشی گفت: این نرم افزار مشابه نرم افزار موبایل بانک است که با این نرم افزار می توانیم آخرین قبض تلفن ثابت را از طریق سامانه دریافت کنیم و قبض را باهمان موبایل پرداخت کنیم و تسویه آن نیز به روز است.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه تلکام سه دستاورد مهم ارائه می دهیم گفت: بیشتر کارهای ما در زمینه خدمات رسانی و خدمات ارزش افزوده است که یکی از خدمات اینترنت ارزان است چـــون خیلی از مردم هنوز اینترنت پرسرعت ندارنـــد و از Dial up استفاده می کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان افزود : براین اساس و مطابق تفاهمی که با شرکت های ISP داشتیم با پیش شماره 972 هر مشترک تلفن ثابتی بدون این که نام کاربر و رمز عبور وارد کند این توانایی را خواهد داشت که به اینترنت به صورت Dial up وصل شود و برای هر ماه شارژ دو هزار تومانی برروی قبض تلفن ثابت پرداخت می کند که با این دو هزار تومان می تواند یک ماه و به صورت شبانه روزی از اینترنت به صورت Dial up استفاده کند و فقط هزینه خط تلفن معمولی برایش محاسبه می شود.
سیاوشی درباره خدمات جدید دیگر ی که قرار است مخابرات استان اصفهان در نمایشگاه تلکام ارائه کنند گفت: اخیرا سامانه‌ای برای پرداخت قبوض راه اندازی کردیم که مردم به صورت الکترونیکی قبوض را پرداخت کنند، سامانه پیامکی به شماره 3000001818 که مشترکان می توانند ازطریق این سامانه پیامکی اطلاعات قبض خود را در همان لحظه دریافت کرده واز طریق کارتهای عضو شبکه شتاب و رمز دوم قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت نمایند.
وی همچنین از راه اندازی خدمات آموزش مجازی برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: بخش آموزش مخابرات استان اصفهان به تازگی سامانه‌ای راه اندازی کرده که از طریق آن کارآموزو دانشجو را می تواند به صورت مجازی بپذیرد.

سیاوشی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نمایشگاه تلکام گفت: ‌نمایشگاه تلکام فرصتی را فراهم می‌آورد که همه با خدمات جدید ارتباطی ومخابراتی آشنا شوند و ما نیز قطعا مخاطبان خاصی در این نمایشگاه داریم و طبیعی است که برای آن‌هابرنامه‌هایی داشته باشیم که بتوانیم به نحو احسن در نمایشگاه شرکت کنیم.
وی ادامه داد : رویکرد ما این است که مردم را بیشتر با خدماتمان آشنا کنیم و برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصتی است که مردم با این خدمات آشنایی یابند.
وی گفت : تلکام از این نظر می تواند مفید باشد که مخابرات ایران و استان‌ها دستاوردها و کارهایی که انجام داده‌اند را به نمایش بگذارند و مردم با آن‌ها آشنا شوند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 91/8/24 و ساعت 9:11 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393465
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو