سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سینه خردمند صندوق راز اوست و گشاده‏رویى دام دوستى و بردبارى گور زشتیهاست . [ یا که فرمود : ] آشتى کردن ، نهان جاى زشتیهاست و آن که از خود خشنود بود ناخشنودان او بسیار شود . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از برگزاری رزمایش محرم "میثاق با ولایت" گرامیداشت یکهزار شهید استان اصفهان در عملیات محرم در این شهرستان خبر داد.

رزمایش میثاق با ولایت یابود شهدای عملیات محرم در کاشان برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از برگزاری رزمایش محرم "میثاق با ولایت" گرامیداشت یکهزار شهید استان اصفهان در عملیات محرم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار جواد نایینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کاشان این رزمایش را از مهم ترین برنامه های هفت? بسیج در کاشان دانست و گفت: بزرگداشت سی امین سالگرد عملیات محرم و یادبود شهادت رزمندگان اعزامی از شهرستان های استان اصفهان در این عملیات هدف از برگزاری رزمایش محرم "میثاق با ولایت" در کاشان است.
وی با اشاره به تشییع 300 شهید در استان اصفهان در یکروز پس از عملیات محرم افزود: استان اصفهان در جریان انجام عملیات محرم در سال 1361 یکهزار شهید را تقدیم انفلاب اسلامی و دفاع از وطن کرد که 55 شهید از این تعداد از شهرستان کاشان بود.
به گفت? وی، رزمایش محرم توسط قرارگاه فرعی کربلا با حضور نیروهای بسیج سپاه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز در قالب تیپ عملیاتی تحت امر قرارگاه امام هادی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به مدت دو روز طی روزهای 25 و 26 آبان ماه در اردوگاه قدس کاشان برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان اظهار داشت:در اجرای رزمایش محرم "میثاق با ولایت" در کاشان چهارگردان "ذوالفقار بیت المقدس" در قالب یک تیپ عملیاتی شرکت دارند.
نایینی اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی های اجتماعی، پدافند دور تا دور و عملیات تخریبی ،زدن تورهای ایست و بازرسی، حفاظت از نقاط حساس و مهم و شناسایی نقطه های آلوده و بحران زا در منطقه عملیات را از جمله اقدامات اجرایی این رزمایش دو روزه برشمرد.
وی در پایان شعار هفته بسیج امسال با عنوان "بسیج امتداد عاشورا" را یادآورشد و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، تجدید آرمانها و اهداف آنهادر راستای حفظ و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط ناگسستنی آن با نهضت حسینی و قیام عاشورا از اولویتهای برنامه های هفت? بسیج است.
به گفت? وی، برگزاری همایش مسوولان اردوهای جهادی، افتتاح ساختمان حوزه های علمی? حضرت "امیرالمومنین (ع) " و "نرجس"، راه انداری پایگاه سلامت و ویزیت رایگان در مصلی نماز جمعه ، برپایی نمایشگاه یاد یاران و برگزاری همایش زینبیون با قرائت خطب? حضرت زینب (س)و اجتماع عاشورایی از دهم تا 19 محرم با حضور سخنرانان و کارشناسان مذهبی برجست? کشوری از جمله برنامه های هفت? بسیج در کاشان است.
شهرستان کاشان دارای یکصدهزار نیروی بسیجی است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 91/8/25 و ساعت 12:45 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 111
مجموع بازدیدها: 393439
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو