سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

فرماندار خوانسار گفت: بیشتر مردم خوانسار را با عسل معروف به "گون" می شناسند و می توان گفت : این شهرستان پایتخت عسل کشور است .

خوانسار پایتخت عسل کشور

فرماندار خوانسار گفت: بیشتر مردم خوانسار را با عسل معروف به "گون" می شناسند و می توان گفت : این شهرستان پایتخت عسل کشور است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران سید مجید پوراحمدی در نشست خبری با اشاره به اینکه شهرستان خوانسار رتبه دوم عسل را بعد از شهر نجف آباد دارا است.
گفت : عسل خوانسار از نظر کیفی رتبه نخست را دارد . وی گفت: این شهرستان حدود 50 هزار کلونی زنبور عسل دارد که به دلایل خشکسالی‌های اخیر کاهش داشته است.
فرماندار خوانسار گفت: یکی از جاذبه‌های این شهرستان محل گردشگری گلستان کوه است که سالیانه هزاران نفر از این مکان دیدن می‌کنند.
پور احمدی به طرح آب‌رسانی خط انتقال آب قمرود اشاره کرد و افزود: در مسیر این خط لوله، آب‌رسانی 20 شهر تأمین و دارای آب شرب تصفیه شده می‌شوند.
وی به بارش کم‌سابقه 54 میلی‌متری برف و باران در خوانسار در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی دو روز اخیر در شهر خوانسار 54 میلی متر باران باریده است.
فرماندار خوانسار در ادامه صحبت‌های خود موضوع فاضلاب این شهرستان را امری بسیار مهم عنوان کرد و افزود: به دلیل اینکه خاک خوانسار حالت سست و آب‌های آن سطحی است موضوع فاضلاب بسیار اهمیت دارد چرا که احتمال طغیان و فوران آب در موقع بارش زیاد است.
وی اضافه کرد: کل اعتبار در نظر گرفته‌شده برای طرح تصفیه خانه فاضلاب این شهر 80 میلیارد ریال است که علاوه بر این اعتبار 20 میلیارد ریال نیز برای مکانیکال کردن فاضلاب در نظر گرفته شده است.
فرماندار خوانسار گفت: امید می‌رود بهمن‌ماه این تصفیه خانه به صورت نمادین افتتاح و بهره‌برداری شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/8/29 و ساعت 9:54 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393390
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو