سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
غایت خرد، اعتراف به نادانی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طراحی و ساخت دستگاه اکچواتورخطی هوشمند توسط شرکت مهندسی مهرتاک فولاد از شرکتهای دانش بنیان مستقر در این شهرک، خبر داد.

طراحی و ساخت دستگاه اکچواتورخطی هوشمند در اصفهان

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طراحی و ساخت دستگاه اکچواتورخطی هوشمند توسط شرکت مهندسی مهرتاک فولاد از شرکتهای دانش بنیان مستقر در این شهرک، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمود شیخ زین الدین با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه اکچواتورهای هوشمند در حال حاضر در کشور تولید نمی‌شود، این شرکت موفق به دستیابی به دانش فنی تجهیز اکچواتورهای هوشمند شده است.
وی با بیان اینکه اکچواتورهای هوشمند یا موتورهای حرکت خطی هوشمند امروزه در ارتقای صنعت اتوماسیون اهمیت بسزایی دارد و حرکت خطی آن می تواند توسط مولفه های مکان، سرعت و شتاب کنترل شود، عنوان کرد: با توجه به نوع کنترل مورد نیاز، مکانیزم سنجش مولفه ها با موتور حرکت خطی نصب شده و بکارگرفته می شود.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: این تجهیز که تاکنون در کشورهای پیشرفته صنعتی تولید و برای واردات آن ارز زیادی از کشور خارج می شده است، از این پس می‌تواند در داخل کشور و به همراه خدمات پشتیبانی بومی عرضه شود.
شیخ زین الدین در خصوص کارایی این دستگاه گفت: اکچواتورهای هوشمند توانایی جایگزین شدن به جای جک‌های هیدرولیک و تجهیزات کنترلی آن را دارد و در مکانیزم های هوشمند و دقیق عملکرد خوبی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: این دستگاه در کنترل تجهیزات رفت و برگشتی مکانیزم‌های جابجا کننده، تجهیزات کنترل حرکت، کنترل سرعت و نیرو مانند نمونه گیرهای هوشمند، والوها، دمپرها بکار گرفته می شود.
به گفته رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نمونه های ساخته شده این دستگاه به مراکز صنعتی کشور از جمله مجتمع فولاد مبارکه اصفهان عرضه و جایگزین نمونه های وارداتی شده است.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/9/7 و ساعت 9:32 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393340
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو