سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

استاندار اصفهان: تلاش می کنیم طرح ها تا پایان دولت دهم در مهلت مقرر به اتمام برسد و پایان دولت دهم می تواند بهانه ای برای سرعت بخشیدن به روند انجام کار باشد.

تمام تلاش خود را برای اتمام طرح ها تا پایان عمر دولت به کار خواهیم بست

استاندار اصفهان: تلاش می کنیم طرح ها تا پایان دولت دهم در مهلت مقرر به اتمام برسد و پایان دولت دهم می تواند بهانه ای برای سرعت بخشیدن به روند انجام کار باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، علیرضا ذاکر اصفهانی در جلسه ستاد طرح های مهر ماندگار که در خصوص بررسی طرح های مهر ماندگار استان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، بر تلاش برای اتمام این طرح ها تا پایان دولت دهم تاکید کرد.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه حدود یکهزار طرح مهر ماندگار در سراسر کشور وجود دارد اذعان داشت: دولت مصمم است تا پایان عمر خود این طرحها را به پایان برساند.
وی خاطر نشان کرد: از بین 5 هزار طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی استان، 53 طرح بعنوان طرح های مهر ماندگار در نظر گرفته شده است که از این میان تعدادی به لحاظ اینکه بیشتر مورد مطالبه است و مخاطبان بسیاری دارد حیاتی تر به نظر می رسد و مهم تر است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون بیش ازده هزار میلیارد ریال جهت طرح های مهر ماندگار استان هزینه شده است، اظهار داشت: این مبلغ صرف نظر از اعتبارات ارزی تخصیص یافته آن می باشد و جهت تکمیل این طرح ها 9 هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.
گفتنی است در این جلسه روند پیشروی طرح های مهر ماندگار استان هر کدام به صورت مجزا بررسی و کارشناسی شد.
ذاکر اصفهانی با ابراز خرسندی از اینکه تا کنون 80 کیلومتر از آزاد راه کنار گذر غربی اصفهان به بهره برداری رسیده است، این طرح را بخش مهمی از شبکه شریانی شمال-جنوب کشور دانست.
وی افزود: با توجه به اینکه این آزاد راه در کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوای شهر اصفهان و انتقال سریع بار و کالا و مسافر و صرفه جویی در مصرف سوخت از نقاط مهم و راهبردی، نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد، تلاش برای اتمام آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه گنجینه اصفهان برای استانی با پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است، بر سرعت بخشی به کار ساخت آن تأکید کرد و افزود: این گنجینه باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که در شأن و جایگاه استانی تاریخی مانند اصفهان باشد.
استاندار اصفهان افزود: طرح های مسکن و راه های پر خطر و نقاط حادثه خیز استان از اولویت ویژه ای برخوردار است و پیشبرد و اتمام این طرح ها فوق العاده حیاتی است.
استاندار اصفهان در پایان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که آنچه را تعهد کردیم به سرعت پیش ببریم.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در پنج شنبه 91/9/9 و ساعت 11:42 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393374
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو