سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبّتت به چیزی، کور و کر می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: این استان در زمینه صنعت کفش سابقه و توانایی بالایی دارد که با تشکیل خوشه صنعتی کفش اصفهان در مرداد ماه امسال، شکوفایی این صنعت در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حضور خوشه کفش اصفهان در نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع وابسته

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان گفت: این استان در زمینه صنعت کفش سابقه و توانایی بالایی دارد که با تشکیل خوشه صنعتی کفش اصفهان در مرداد ماه امسال، شکوفایی این صنعت در استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سعادت بهرامی با اشاره به حضور خوشه کفش اصفهان در نمایشگاه تخصصی کفش و صنایع وابسته گفت: آشنایی دست اندرکاران این صنعت با سلایق روز مشتریان، آگاهی از آخرین دستاوردها، ماشین آلات و فناوری های این عرصه و نیز سنجش توان صنعت کفش کشور در استان های مختلف از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی افزود: سود صادرات چرم بدون تبدیل آن در مقایسه با تبدیل چرم به انواع محصولات کفش، کیف و لباس، سود زیادی نیست ولی وقتی این محصولات صادر می شود ارزش افزوده آن تا 50 درصد می رسد.
رییس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه در دومین روز برگزاری این نمایشگاه، همایش تجلیل از پیشکسوتان و کارآفرینان صنعت کفش شهر اصفهان تدارک دیده شده است، افزود: در این مراسم از 10 نفر از این عزیزان تقدیر و تجلیل می شود .
بهرامی اضافه کرد: در این نمایشگاه تعدادی از کارگاه های کوچک و کارخانه ها در قالب غرفه خوشه کفش اصفهان محصولات خود را عرضه می کنند که در کنار آنها خوشه صنعتی کفش اصفهان نیز به صورت رسمی یک غرفه 60متری در اختیار گرفته است.
وی افزود: به دلیل تخصصی بودن نمایشگاه فروش مستقیم نداریم و افرادی که مدل ها و یا محصولاتی را در خلال برگزاری نمایشگاه انتخاب می‌کنند، می توانند از غرفه مورد نظر خریداری کنند اما بعد از پایان نمایشگاه اجناس را از غرفه یا دفتر فروش آن تحویل بگیرند.
گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی کفش، کیف و صنایع وابسته در فضای دو هزار و 500 متر مربع، با حضور 70 مشارکت کننده از استانهای کشور و با هدف نمایش آخرین نمونه های کفش ،چرم و صنایع وابسته از 22 تا 25 آذر در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 91/9/22 و ساعت 2:35 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393413
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو