سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای غایت آرزوی عارفان ! ای فریادرس کمک خواهان و ای محبوب دل های صادقان ! [امام علی علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

اجلاس یک روزه همکاری های بین المللی با موضوع مبارزه با مواد مخدر در اصفهان برگزار شد.

نشست همکاری های قضایی بین المللی در اصفهان

اجلاس یک روزه همکاری های بین المللی با موضوع مبارزه با مواد مخدر در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران رئیس کل دادگستری استان اصفهان با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشستی به میزبانی استان اصفهان اظهار داشت : جرم و جنایت دو پدیده غیر قابل انکار جوامع بشری است و با تحول حقوق کیفری صاحب نظران در زمینه مبارزه با جرم و شیوه های برخورد با آن بررسی به عمل آورده و همگی در پیگرد و تعقیب کیفری مجرم اتفاق نظر دارند .
غلامرضا انصاری رشد روز افزون صنعت اطلاعات و تسهیل تردد اتباع کشور به کشور دیگر را دلیل از بین رفتن مفهوم سنتی مرزهای جغرافیایی و شکل گیری جنایات سازمان یافته دانست و افزود : گروه های سازمان یافته به دلیل توانایی مالی ، انسانی و شگرد های پیچیده برای نیل به اهداف محرمانه خود ، نظام های سیاسی و جامعه بین المللی را در معرض نا امنی و مخاطره قرار داده اند و با بهره مندی از وسایل و امکانات امروزی از محل جرم متواری و ظرف چند ساعت هزاران کیلومتر از حادثه دور می شوند .
وی تصریح کرد : بنابراین هیچ دولتی به تنهایی قادر نخواهد بود با مجرمان برخورد قاطع ، قانونی نماید و از طرفی عدالت و تعاون قضایی را ایجاب می کند که تبهکاران و مجرمان فراری در سایر کشوراحساس امنیت و آرامش نکنند .
وی با اشاره به اهمیت استرداد مجرمان و رسیدگی به جرایم ایشان در سرزمین های دیگر بیان داشت :بحث استرداد مجرمان نتیجه همکاری قضایی بین المللی در مبارزه بابزه کاری بوده و استرداد مجرم موجب اجرای مجازات تبهکار حتمی گردد .
در ادامه این نشست آنتونیودلئو نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد ، خانم ماری گراند ژوان و نمایندگان پلیس بین الملل به ایراد سخن پرداختند .
شایان ذکر است در این نشست سرپرست اداره کل امور بین الملل قوه قضاییه و رؤسای استان های قم ، چهار محال بختیاری ، مرکزی، یزد و مسئولان قضا و دادستان های استان اصفهان و نمایندگان دفتر UNODC در تهران حضور داشتند


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/9/27 و ساعت 4:14 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 70
مجموع بازدیدها: 393631
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو