سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] آن که گفتن ندانم واگذارد ، به هلاکتجاى خود پاى درآرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 26

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ساعت پنج و 25 دقیقه بامداد امروز برخورد مینی‌بوس با تریلر در گردنه داس میمه اتفاق افتاد.

مصدومیت سه نفردر برخورد مینی‌بوس با تریلر در گردنه داس میمه اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ساعت پنج و 25 دقیقه بامداد امروز برخورد مینی‌بوس با تریلر در گردنه داس میمه اتفاق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، حیدرعلی خانبازی در مورد این حادثه اظهار داشت: در اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با تریلر در گردنه داس میمه 15 نفر دچار حادثه شدند.
وی با بیان این مطلب افزود: این حادثه که در ساعت پنج و 25 دقیقه در 50 کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده‌ای قرقچی اتفاق افتاد با گزارش پلیس 110 به این پایگاه امدادگران و نجاتگران در ساعت 5 و 50 دقیقه در صحنه حاضر بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید کرد: از این تعداد حادثه‌دیده 3 نفر مصدوم گزارش شده است که دو نفر را امدادگران به صورت سرپایی درمان کردندو یک نفر دیگر به اورژانس تحویل داده شد.
وی به حوادث دیگر در روز گذشته اشاره و تصریح کرد: در اثر واژگونی پراید در محور فولادشهر نجف‌آباد سه نفر دچار حادثه شدند که دو نفر از آنها به صورت سرپایی درمان شدند.
خانبازی برخورد یک دستگاه خودروی فیات با ویتارا در محور خمینی‌شهر نجف‌آباد را از حوادث دیگر عنوان و بیان داشت: این حادثه که در ساعت 12 و 15 در هشت کیلومتری پایگاه رخ داد سه نفر مصدوم داشت که یک نفر به بیمارستان منتقل شد و دو نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.
وی اضافه کرد: واژگونی پراید در ساعت 12 در فلاورجان نیز دو نفر حادثه دیده داشت که یک نفر از آنها به بیمارستان انتقال داده شد و واژگونی تریلر در محور دهاقان شهرضا نیز یک نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به انحراف پراید در محور تیران به داران نیز ادامه داد: این حادثه در ساعت 15 و 50 دقیقه تنها سه نفر را دچار حادثه کرد و در 15 کیلومتری محور اصفهان شهرکرد در اثر برخورد پژو جی‌ال‌ایکس با موتور نیز پنج حادثه دیده گزارش شده است.
وی به برخورد پیکان با موتور در پنج کیلومتری پایگاه تیران نجف‌آباد اشاره و اظهار داشت: این حادثه در ساعت 19 روز گذشته تنها یک مصدوم داشته که به صورت سرپایی درمان شده است.
خانبازی افزود: در خمین‌شهر نیز در اثر برخورد دو موتور سیکلت در ساعت 22 و 10 دقیقه سه مصدوم گزارش شده که دو نفر از آنها سرپایی درمان شدند.
وی اضافه کرد: در آخرین حادثه در روز گذشته برخورد پژو جی‌ال‌ایکس با حفاظ اتوبان ذوب‌آهن پنج حادثه‌دیده گزارش که سه نفر به صورت سرپایی درمان و دو نفر به اورژانس تحویل داده شدند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 91/9/29 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 81
مجموع بازدیدها: 393332
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو