سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که لباسش از کردارش بهتر باشد ؛ لباسش لباسِ پیامبران باشد و کردارش کردارِ جبّاران . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 29

مجید بصیرت سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از ششم تیر ماه سال جاری اردوی تیم فوتبال سپاهان در گلباشی ترکیه آغاز می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با پشت سر گذاشتن دوره حرفه‌ای مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا ، اظهار داشت: این دوره مربیگری از بیست و دوم تا سی‌ام خردادماه در آکادمی ملی المپیک و با تدریس مرتضی محصص و مسعود اقبالی برگزار شد ؛ مدیریت باشگاه شرایط حضورم در این دوره را فراهم نمود و خوشحالم که در این دوره فشرده، آموزش‌های ارزنده‌‌ای را کسب کردم.

وی به شرایط تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و افزود: با تلاش مسئولان باشگاه ضمن حفظ استخوان‌بندی تیم، بازیکنان شایسته‌ای به ما اضافه شده‌اند و قطعا هواداران ، سپاهانی قدرتمند‌تر از فصل گذشته را شاهد خواهند بود.

سرپرست تیم قهرمان لیگ برتر اضافه کرد: تمرینات تیم، هر روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود ؛ ضمن اینکه از ششم تا شانزدهم تیرماه جاری نیز به ترکیه می‌رویم و اردوی آماده‌سازی تیم را در کمپ گلباشی در 30 کیلومتری آنکارا برگزار می‌کنیم.

بصیرت تصریح کرد: چند بازی تدارکاتی در این اردو مد نظر ما قرار دارد که پس از اتمام اردو، تمرینات در اصفهان و در ورزشگاه فردوس فولاد مبارکه سپاهان ادامه می‌یابد.همه بازیکنانی که در فصل دهم سپاهان را همراهی می‌کنند در اردوی ترکیه حاضر خواهند بود

 


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 89/4/1 و ساعت 11:11 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 28
مجموع بازدیدها: 393553
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو