سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش دو گونه است : دین شناسی و کالبد شناسی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی هفته وقف از برپایی نمایشگاه‌هایی در 20 نقطه از شهراصفهان با عنوان "همه واقف باشیم" در هفته وقف خبر داد.

نمایشگاه‌های "همه واقف باشیم"در اصفهان برگزار می شود

دبیر کارگروه اطلاع‌رسانی هفته وقف از برپایی نمایشگاه‌هایی در 20 نقطه از شهراصفهان با عنوان "همه واقف باشیم" در هفته وقف خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، حامد جعفرزاده با اشاره به اینکه هفته وقف از 21 دی‌ماه جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در سطح استان برگزار خواهد شد تا مردم هرچه بیشتر با فرهنگ وقف آشنا شوند.
وی ادامه داد: نمایشگاه‌های عملکرد اداره اوقاف در 20 نقطه از شهر و میادین اصلی با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف برگزار می‌شود.
جعفرزاده تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های بقاع متبرکه و گزارش‌های تصویری از روند بنای امامزادگان به نمایش در می‌آید.
وی معرفی تعداد موقوفات، رقبات و نیات شاخص واقفان استان، گزارش آماری موقوفات جدید، معرفی واقفان نمونه و معرفی بانوان شاخص در زمینه وقف را از جمله اهداف دیگر برپایی نمایشگاه‌های میدانی در سطح شهر عنوان کرد.
جعفرزاده همچنین از معرفی برنامه‌های شاخص فرهنگی اداره کل در یک سال گذشته در این نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: گزارش کامل برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم در یک سال گذشته در این نمایشگاه‌ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش وقف، احسان ماندگار در روزهای پایانی دی‌ماه افزود: در این همایش از برخی مدیران استان و اصحاب رسانه‌ای که همکاری خوبی با اداره اوقاف داشته‌اند، قدردانی می‌شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در چهارشنبه 91/10/13 و ساعت 1:29 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 109
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392853
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو