سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دشمن ترینِ آفریدگان نزد خداوند، غیبت کننده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از ذخیره سازی 12 هزار تن سیب درختی برای ایام نوروز 92، در سردخانه هاب استان خبر داد .

ذخیره سازی 12 هزار تن سیب برای نوروز 92 در سرد خانه های استان اصفهان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از ذخیره سازی 12 هزار تن سیب درختی برای ایام نوروز 92، در سردخانه هاب استان خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران مظفر انصاری اظهار کرد: ذخیره سازی های کالا برای عید نوروز، شامل ارزاق و میوه می شود که از اکنون به صورت کامل پیش بینی شده است.
به گفته وی مرکبات موردنیاز نیز خریداری شده است و حداکثر یک ماه قبل از عید نوروز به استان منتقل خواهد شد.
انصاری درباره میزان خریداری شده مرکبات گفت: محدودیتی نیست و به اندازه نیاز و با توجه به حجم تقاضای مردم مرکبات تهیه می شود.
وی تاکید کرد: در کنار این اقدامات انبوهی از واحدهای صنفی، بازار و میدان میوه و تره بار هم فعالیت خواهند کرد و موجودی میوه دارند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: این سازمان با ذخیره سازی قصد دخالت در کار این اصناف را ندارد اما می خواهد در شرایطی که حجم تقاضای مردم با ورود مسافران نوروزی اوج می گیرد، کمک کند. انصاری درباره سایر ارزاق گفت: ارزاق و دارو در حوزه ارز مرجع و سایر کالاها شامل اولویت های سه تا 9 وارد می شود.
وی اضافه کرد: اولویت 9 که کالاهای فانتزی تر و کم اولویت تر است مثل برخی خودروها، ورودشان تا پایین تر از 2500 سی سی مجاز است اما ممکن است با ارز آزاد وارد شود.
انصاری درباره تامین موز نیز گفت: موز یک کالای فانتزی است که سازمان صنعت و معدن معمولا به عنوان اهرم درجه دو به آن توجه می کند.
وی افزود: واردکنندگانی که موز را با ارز دولتی وارد کرده اند، مورد رصد وزارتخانه و سازمان حمایت از مصرف کننده هستند و بر قیمتی که اعلام می کنند، در استان اصفهان هم نظارت می شود.
به گفته وی هنوز تا اعلام قیمت موز زمان باقیست اما سعی می کنیم مطابق با قیمت ارز مرجع باشد که فشاری به مصرف کننده وارد نشود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/10/19 و ساعت 9:58 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392822
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو