سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شریف به تمام معنا کسی است که دانشش مایه شرف او گردد [امام جواد علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: به دنبال عضویت خبرنگاران به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان، کمیته‌ای متشکل از این اعضا به منظور کمک به نیازمندان و فقرای استان تشکیل می‌شود.

کمیته داوطلبان خبرنگار جمعیت هلال احمر استان اصفهان تشکیل می‌شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: به دنبال عضویت خبرنگاران به عنوان داوطلب جمعیت هلال احمر استان اصفهان، کمیته‌ای متشکل از این اعضا به منظور کمک به نیازمندان و فقرای استان تشکیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، علیرضا سلیمی در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به اینکه خبرنگاران و البته رسانه‌ها یکی از ارکان اساسی و رکن چهارم دموکراسی را تشکیل می‌دهند و در جریان سازی و اطلاع رسانی برنامه‌ها نقش عمده و اصلی دارند بنابراین استفاده از نیرو و توان فکری این افراد در کنار سایر گروه‌های مردمی در جایگاه داوطلبان جمعیت استان به طور قطع در امر کمک‌رسانی به مردم فقیر و نیازمند و همچنین ایجاد میل و رغبت در بین توانمندان جامعه برای دست گیری افر اد فقیر نقش مثمر ثمری خواهند داشت.
وی افزود: در این کمیته خبرنگاران بر اساس توانی که دارند به چهار گروه حمایت، مشارکت، هدایت و مهارت تقسیم بندی می‌شوند و براین اساس از نیروی آنها برای کمک‌رسانی به مردم جامعه استفاده می‌شود.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر نزدیک به 40 نفر از خبرنگاران به عضویت داوطلبان جمعیت درآمده‌اند که امیدواریم حضور این گروه را بیش از پیش شاهد باشیم، ادامه داد: خبرنگاران که اعلام آمادگی کردند پس از دریافت کارت عضویت داوطلب و گذراندن دوره‌های آموزشی به عنوان داوطلبان جمعیت مشغول به کار می‌شوند.
وی اضافه کرد: به دنبال عضویت گروه‌های مختلف مردمی از جمله هنرمندان، صنعتگران، نماینده‌های مجلس و روسای دستگاه‌های مختلف اداری هستیم که تا حدودی در این حوزه پیش رفتیم.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/10/25 و ساعت 2:30 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392758
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو