سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 10

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در یازدهمین دوره خود، 96 شرکت و مؤسسه تخصصی را در اصفهان گرد هم آورده است.

گشایش نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در یازدهمین دوره خود، 96 شرکت و مؤسسه تخصصی را در اصفهان گرد هم آورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در این نمایشگاه که امروز گشایش یافت شرکت هایی از استان های اصفهان، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خوزستان، قزوین، فارس، زنجان، یزد، مرکزی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و نمایندگان فروش کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، تایوان و بلژیک در 8500 متر مربع فضای نمایشگاهی آخرین دستاوردها و محصولات خود را ارائه کرده اند .
انواع لوله و اتصالات تک لایه و چند لایه فاضلاب، عایق های حرارتی و برودتی، پمپ آبرسانی، دیگ های بخار آب گرم و سرد، برج های خنک کننده، چیلرهای جذبی، فن کوئل، اسپیلیت، پکیج، هواساز، ایرواشر، تهویه مطبوع، تهویه صنعتی دستگاه های رسوب زدا، مشعل های گازوئیلی، رادیاتورها، شیرآلات برنجی، سیستم های گرمایش از کف، کانال های انتقال هوا، آبگرمکن های گازی و دیواری و کانال های انتقال هوا از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
همچنین انجمن ها، مؤسسات تخصصی و نشریات مربوطه به معرفی خدمات خود در این نمایشگاه پرداخته اند .
یازدهمین نمایشگاه تجهیزات و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی از 25 تا 29 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 الی 22 از آن بازدید کنند .


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/10/25 و ساعت 2:31 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 79
مجموع بازدیدها: 392769
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو