سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای دومین بار در سال جاری مرکزپیام( RDC ) جمعیت هلال احمر اصفهان رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

مرکز پیام جمعیت هلال احمر اصفهان رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای دومین بار در سال جاری مرکزپیام( RDC ) جمعیت هلال احمر اصفهان رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، حیدر علی خانبازی اظهار کرد: مرکز RDC جمعیت هلال احمر استان اصفهان بار دیگر توانست برای دومین بار متوالی در سال جاری در رتبه‌بندی سازمان امداد و نجات کشور ، رتبه نخست کشوری را از آن خود کند.
وی با اشاره به اینکه مراکز RDC در واقع تمامی پیام‌های رادیویی استان را دریافت می کندو پس از تفکیک در مرکز EOC دستورات به تمام پایگاه‌ها و شعب امداد و نجات ارسال می‌شود، ادامه داد: با وجود وقوع حجم بالای حوادث در استان اصفهان این مرکز توانسته با حداقل امکانات بیشترین و سریعترین خدمات را ارائه کند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: ارتباط هر روزه مرکز RDC با سایر استان‌ها و سازمان امداد و نجات کشور از طریق بی‌سیم HF یکی از مزایایی است که منجر به برتری این مرکز در هنگام سوانح و حوادث از سایر مراکز شده است.
وی با بیان اینکه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان 27 شعبه را پوشش می‌دهیم، تصریح کرد: پس از دریافت پیام از طریق پایگاه‌ها تمامی آنها تفکیک می‌شود و دستورات از همین طریق ارسال می‌شود.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در دوشنبه 91/11/30 و ساعت 1:28 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392979
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو