سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اندیشه آینه‏اى است تابناک ، و پند روزانه ترساننده‏اى از غل و غش پاک ، و تو را در ادب کردن نفس بس که دورى کنى از آنچه نپسندى از دیگر کس . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تیم های درمانی این استان در سطح دنیا رتبه بالایی است.

استان اصفهان پیشتاز خدمت رسانی در حوادث

معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: تیم های درمانی این استان در سطح دنیا رتبه بالایی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران محمد علیزاده دیروز در نشست خبری در مرکز فرماندهی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان افزود:این تیم های درمانی در بخش های مختلف با برپایی بیمارستانهای سیار فعال هستند.
وی با بیان اینکه بیمارستانهایی که توسط این معاونت ساماندهی می شود متناسب با استانداردهای جهانی است گفت:در این زمینه استان اصفهان در کشور پیشرو و فعال است.
وی اظهارداشت:معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان دردو بخش توانبخشی وخدمات بهداشتی فعالیت می کند.
معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان افزود:در بخش توانبخشی قسمت های مختلف مانند اندام مصنوعی ،وسایل کمک حرکتی ،شنوایی شناسی ،بینا سنجی ،گفتار درمانی ،کاردرمانی ،فیزیوتراپی ،مایه کوبی حجاج و زائرین فعالیت دارد.
وی گفت:در بخش بهداشتی نیز اقدامات اولیه در ساعات اولیه ،آب بهداشتی ،خدمات بهداشتی ،فعالیت های بهداشتی، روانی ،خانواده و محیط که در مواقع حوادث انجام می شود.
علیزاده به درمان اضطراری این معاونت نیز اشاره کرد وافزود:در این راستا هنگام حادثه فعالیت های درمانی پزشکی و پیرا پزشکی انجام می دهد.
معاونت بهداشت ،درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان افزود: در این زمینه در حوادث اکیپ های درمانی و یا بیمارستان صحرایی مستقر می شود.
وی با اشاره به فعالیت های بهداشتی درمانی این معاونت گفت:یکی از این فعالیت ها مایه کوبی حجاج،زائران و مسافران خارج از کشور است که واکسن های مننژیت،هپاتیت و در برخی موارد تب زرد ترزیق می شود.
وی با اشاره به فعالیت های که این معاونت به زودی شروع می کند افزود:موافقت اصولی احداث چهار درمانگاه برای هلال احمر در چهار شهرستان گرفته شد.
وی افزود:این درمانگاه ها درشهرهای کهریزسنگ ،خوانسار،شهرضا و نایین احداث می شود که سعی خواهیم کرد همه شهرستانهای استان به درمانگاه هلال احمر مجهز شوند.
علیزاده با اشاره به فعالیت های پزشکی این معاونت افزود:در این راستا پزشک های از طرف هلال احمر استان برای کاروان های حج و عتبابت اعزام می شوند.
علیزاده با اشاره با اشاره به زلزله آذربایجان گفت:تیم های سامانه پزشکی اصفهان شامل پرستار،بهداشت محیط،،بهداشت روان،مادر کودک و ماما درمجموع 37 نفر به مدت یک هفته خدمات بهداشتی و در مانی در این منطقه ارائه کردند.
دراین نشست خبرنگاران از بخش های مختلف بیمارستان صحرایی هلال احمر استان مستقر در حوزه معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و مرکز توانبخشی این جمعیت دیدن کردند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/12/1 و ساعت 2:51 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392976
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو