سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

در استان اصفهان 3 هزار و 500 مربی امور تربیتی و بالغ بر هزار مشاور در کنار دانش آموزان مظلومانه و بی صدا فعالیت می کنند و کارهای بزرگی انجام می دهند.

فعالیت 3 هزار و 500 مربی امور تربیتی در استان اصفهان

در استان اصفهان 3 هزار و 500 مربی امور تربیتی و بالغ بر هزار مشاور در کنار دانش آموزان مظلومانه و بی صدا فعالیت می کنند و کارهای بزرگی انجام می دهند.

معاون فرهنگی پرورشی ، آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تأکید بر اینکه بر اساس سند تحول آموزش و پرورش همه اقدامات رویکرد تربیتی دارد افزود : تقویت اعتقادات و باور های دانش آموزان ، گسترش فرهنگ اقامه نماز در مدارس ، تأکید بر عفاف و حجاب و پوشش دانش آموزان ، برپایی جلسات پاسخ گویی به شبهات وانتقال دستاورد ها وارزش های انقلاب اسلامی به به نسل جوان و توجه به نقش محوری خانواده و نقش آن در بنیان های اجتماعی از مهمترین الویت های ما در اجرای فعالیت های مختلف است .
به گفته جواد پورحسینی در استان اصفهان 3 هزار و 500 مربی امور تربیتی ، بالغ بر هزار مشاور در مدارس استان فعالیت می کنند و ثبت نام 53 شهید معلم امور تربیتی در استان اصفهان از افتخارات این استان است .
وی با تأکید بر اینکه مخاطب شناسی و تعهد و عمل به آنچه درباره آن سخن می گوید را از ویژگی های مربی امور تربیتی دانست و یاد آور شد : امسال معلمان امور تربیتی با گردهمایی در گلستان شهدای اصفهان برای ارتقاء ارزش های اسلامی هم قسم می شوند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در سه شنبه 91/12/8 و ساعت 8:15 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 392977
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو