سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

معاون بهره برداری آبفای استان اصفهان از ارتقاء تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب مطابق با استانداردهای زیست محیطی از محل اعتبارات این شرکت به منظور تصفیه پساب های تولیدی این تصفیه خانه خبرداد.

ارتقاء تجهیزات پیشرفته به منظور تصفیه فاضلاب در آبفای اصفهان

معاون بهره برداری آبفای استان اصفهان از ارتقاء تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب مطابق با استانداردهای زیست محیطی از محل اعتبارات این شرکت به منظور تصفیه پساب های تولیدی این تصفیه خانه خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مجتبی قبادیان با بیان این مطلب گفت: آبفای استان در صدد است با بکارگیری فناوری نوین و نوسازی تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب گام مؤثری برای ارتقاء کیفیت پساب تولیدی بردارد که این امر مستلزم تأمین اعتبارات کافی است.
به گفته وی با این وجود آبفای استان با صرف هزینه از محل اعتبارات تخصیص یافته تدابیری را جهت ارتقاء تجهیزات تصفیه خانه های فاضلاب اعمال کرد و هم اینک پساب تولیدی تصفیه خانه های فاضلاب آبفای استان مطابق با استانداردهای زیست محیطی است.
قبادیان اظهار کرد: از پساب در آبیاری درختان غیرمثمر به منظور بیابان زدایی استفاده می شود و فعالان صنعتی هم با بهره گیری از پساب نیاز آبی صنایع خود را تا حدودی برطرف می سازند.
وی گفت: تغییر سامانه هوادهی سطحی به عمقی در تصفیه خانه جنوب، ایجاد پوشش شناور ژئوممبران بر روی لاگون های بی هوازی تصفیه خانه فاضلاب نایین، خرید تجهیزات و ساخت واحد آبگیری لجن در تصفیه خانه فاضلاب شاهین شهر، ساخت دانه گیر در تصفیه خانه فاضلاب شهرضا و گندزدایی تصفیه خانه های فاضلاب شمال، جنوب اصفهان، شاهین شهر، قهدریجان و نایین از جمله اقدامات برای افزایش کیفیت پساب تولیدی است.
وی با بیان اینکه آبفای اصفهان با همکاری شرکت آب منطقه ای بخشی از پساب تصفیه خانه های شرق اصفهان، شاهین شهر و بهارستان را در اختیار شهرداری ها قرار می دهد، عنوان کرد: شهرداری برای توسعه کمربند فضای سبز و بیابان زایی در محور شرق از پساب این تصفیه خانه ها استفاده می کند.


 نوشته شده توسط سجاد عباسی در یکشنبه 91/12/13 و ساعت 2:57 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 392935
جستجو در صفحه

لینک دوستان
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو